ugar
Well-known member
Ik moet me misschien eens een sticker kopen waarop staat 'Een Audi RS4 is een auto voor iemand met een klein pietje"Een audi RS4 met een sticker "elektrisch rijden is voor op de kermis"
Foo fighters => there goes my hero.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet me misschien eens een sticker kopen waarop staat 'Een Audi RS4 is een auto voor iemand met een klein pietje"Een audi RS4 met een sticker "elektrisch rijden is voor op de kermis"
Foo fighters => there goes my hero.
Het ligt precies gevoeligIk moet me misschien eens een sticker kopen waarop staat 'Een Audi RS4 is een auto voor iemand met een klein pietje"

lol, point proven:Reddit - Dive into anything
reddit.com
Trump toch, die kerel brabbelt er toch ook maar op los he.

Van gisteren, zijn met de vierdejaars naar Red Star Line gegaan. Ik viel niet omver van het ‘spektakel’ element, maar de chemie tussen het hoofdkoppeltje van Jan en Marie was wel zo leuk om zien en eens echt enthousiaste leerlingen zien deed wel deugd. Ze waren zelfs achtergrond info aan het opzoeken. Ik ga zinsontleding moeten beginnen zingen.
Ik vond die tribunes een heel clever idee, absoluut. Maar dat was voor mij begin en einde van het spektakel element, en tenslotte is dat wel leuk maar … ik had een veel ‘grootser’ idee na de trailers. Kan zijn dat ik gewoon niet goed oplette met de voorproevers en met een verkeerd idee rondliep. Ik denk dat het effect veel meer mond-open zal geweest zijn bij de oorlogsmusicals met de veel intensere storylines. Red Star is een mooie romance, maar qua verhaal denk ik het lichtste van hun collectie tot nu.Red Star Line is toch een ontzettend spektakel? Die dansnummers en grote boot tot daar aan toe, maar de manier waarop die tribunes toelaten om scenes groter en kleiner te maken en het perspectief van de kijkers aan te passen is erg straf gedaan.
Wacht maar tot je met een puberende peuter in de Colruyt staat. Punk AF.![]()
Herman Brusselmans is na 55 jaar gestopt met roken: “Het valt enorm tegen”
Herman Brusselmans (65) heeft zaterdag z’n allerlaatste sigaret gerookt. Of dat hoopt de schrijver toch. Brusselmans is namelijk een van de boegbeelden van ‘Stoptober’, een jaarlijkse campagne die mensen aanzet om de sigaret definitief af te zweren. “Ik denk dat m’n zoon beter kan opgroeien...www.hln.be
Die baby heeft echt alle rock and roll uit onze Herman gezogen. Eerst z'n kapsel. Nu z'n sigaretten. Ze denken allemaal dat er niets gaat veranderen, en dan komt die eerste peuter.
![]()
Herman Brusselmans is na 55 jaar gestopt met roken: “Het valt enorm tegen”
Herman Brusselmans (65) heeft zaterdag z’n allerlaatste sigaret gerookt. Of dat hoopt de schrijver toch. Brusselmans is namelijk een van de boegbeelden van ‘Stoptober’, een jaarlijkse campagne die mensen aanzet om de sigaret definitief af te zweren. “Ik denk dat m’n zoon beter kan opgroeien...www.hln.be
Die baby heeft echt alle rock and roll uit onze Herman gezogen. Eerst z'n kapsel. Nu z'n sigaretten. Ze denken allemaal dat er niets gaat veranderen, en dan komt die eerste peuter.
McDo. Had jij vroeger geen goeie smaak op vlak van eten?Double Royal Cheese bij McDo![]()
McDo. Had jij vroeger geen goeie smaak op vlak van eten?
Ik hoef geen patserauto om mij goed te voelen. Helemaal niet gevoelig, ik vind het vooral zielig.Het ligt precies gevoelig![]()
Awel, soms ga ik nog es graag naar mcdo. Voor de nuggets, de big mac of de royal cheese.
McDo vind ik echt niet lekker. Is ook de enigste fastfood die ik niet lekker vind. Dat vlees zit er totaal geen smaak in en hamburgers zijn veel te klein.