Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaat uw excuus wel als ge niet gehoord hebt dat ge een bepaald klusje thuis moest doen.Net terug van de NKO. Ik hoor terug tegoei, hallelujah!
Wa zegde?Daar gaat uw excuus wel als ge niet gehoord hebt dat ge een bepaald klusje thuis moest doen.
Das van teveel te fappen.Wa zegde?
i do not understand the words that are cumming out of your mouth??Das van teveel te fappen.
What's the safety word?Dit voelt zo fout.
![]()
SupermanWhat's the safety word?

Het is een noodkreet. Help die man. Pak dat kaske af van zijn vrouw.Buurman is in zijne tuin aant mee zingen " I want to break free " terwijl zijn vrouw binnen TV aant zien is.
Verder geen idee of dat een ergernis of glimlach is voor mij![]()
Tgoh ik ben daar totaal niet mee bezig eerlijk gezegd. Ik heb er de dozen niet meer van dus doet wel wat van de waarde af. Ik had ze allemaal liggen (behalve Crystal, die heb ik op nieuw gekocht omdat mijn versie vroeger verloren geraakt is) en wou dit al langer maken.Heb hier 1 terug gevonden van de kleine en eens opgezocht en die is 130€ waard. Stijgt dat nog in waarde? En waar verkoop je dat best?
T zal toch met twee zijn, nog een uur of vijf en dan zou ze op de vlieger moeten zitten (was oorspronkelijk wel met iemand andersDus ge vertrekt vanavond maar je weet nog niet met hoeveel? Dat is flexibel zeg!
).Ja normaalgezien gaat dat wel vlot. Zelf ook al gedaan.Nog eens naar Belgie gaan volgende maand.Kijk er wel echt naar uit om nog eens terug te zijn.
Wel via Amsterdam vliegen aangezien dat veel goedkoper was. Hopelijk werkt de trein daar een beetje goed vanuit schiphol richting Belgie.
En nu maar hopen dat hij het poortje niet vergeet toe te doenAlléé mijn moeder is van straat .
Na de scheiding met mijn vader (10 tal jaar terug), was ze dus alleen gevallen.
Mijn vader had al snel een ander, maar mijn moeder had toch moeite iemand te vinden. (beetje kieskeurig?)
Nu goed.... Misschien maar best dat ze kieskeurig was, ik zou niet zomaar gelijk welke pippo accepteren denk ik.
Maar het is een deftige man, 2 jaar terug weduwnaar geworden....
Echt blij dat ze iemand heeft. Het is niet prettig iemand van je ouders in eenzaamheid hun tijd zien doorbrengen dag in dag uit.

)10 kubieke meterhier komen ze om de maand karton ophalen en om de twee weken huisvuil en PMD etc.
de laatste 6 weken ben ik telkens te laat geweest om het nog buiten te zetten, maar vandaag is die 10 kubieke meter aan karton tijdig buiten geraakt.
(die 3 zakken pmd en 3 zakken huisvuil staan nog klaar voor volgende week)