Je glimlach van vandaag

2j geleden goudvissen gekocht voor de dochter maar ze kijkt er nauwelijks naar om, dus gevraagd of ik ze weg mocht geven?
- Ja, maar niet aan oma en opa voor de vijver (Koivijver) want de grote vissen gaan ze opeten!

Op een lokale Facebookgroep gevraagd of iemand ze wou adopteren en een supervriendelijke vrouw is ze komen ophalen en kort daarna al een foto van de vissen in een veel professioneler aquarium dan mijn visbak...

Die vrouw is oprecht blij met die vissen en ik ben oprecht blij dat ik niet meer elke week die bak moet uitkuisen! 😈

De visbak gaat een nieuwe bestemming krijgen in deze stijl:
5C4LRWHs-vetplanten-terrarium-shutterstock-1024x683.jpg

Ik kreeg een mail van Luminus dat de voorschotfacturen voor mijn ouders met 30 euro per maand verlaagd kunnen worden.
Ik wist niet dat de prijs van elektriciteit terug zoveel gezakt was, dat is zelfs minder dan wat hij betaalde voor de stijging van de maandelijkse voorschotfacturen

Vandaag een halve dag in de sauna gelegen.
Gisteren een halve dag in de sauna gelegen.
Morgen een wandeling + etentje.

Nu een filmpje.
Eerst nog eens checken of er zich ergens weer overstromingen of bevingen hebben voorgedaan.

huis sleutel dat vrouwlief is verloren geraakt,
toch terug gevonden via De Lijn verloren voorwerpen.

niet meer verwacht, maar toch een ferme opsteker. Geen nieuwe sloten hoeven te steken dus.

huis sleutel dat vrouwlief is verloren geraakt,
toch terug gevonden via De Lijn verloren voorwerpen.

niet meer verwacht, maar toch een ferme opsteker. Geen nieuwe sloten hoeven te steken dus.

Waarom heb jij eigenlijk sloten aan je huis? Er is niemand die dat huis(nummer) kan vinden 🤓

verkocht voor € 150? Zo verliest ze hem volgende keer
Dat had een heel goed idee geweest, ware het niet dat ze zelf ook al het contactformulier op de website van De Lijn had ingevuld . Ja ze wordt slimmer en slimmer, en dat kan ik alleen maar toejuichen eigenlijk.

En met die MAGA sleutelhangers die hier binnenkort arriveren, zal ze ze wel niet meer kwijt raken hoop ik zeker :p
Waarom heb jij eigenlijk sloten aan je huis? Er is niemand die dat huis(nummer) kan vinden 🤓
Ja voor jullie komst heb ik dat wat gecamoufleerd :shy::shy: . Wist niet goed wat voor mensen ik in de kuip ging hebben :p mijn excuses! :)

Terug
Bovenaan