Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrouw is content met haar verjaardagscadeau's.
Gonna get lucky tonight.
Ik ben dan weer van de ouwe stempel dat ik een hoeveelheid cash afhaal, gewoon omdat ik dan meer uitgeef.

Je kan steeds zelf tot actie overgaan:Er is hier in de buurt in een park een nest hoornaars ontdekt. De brandweer heeft het te druk om meteen te komen dus nu hebben ze de zeer ruime omgeving afgezet met dranghekken. Die beesten blijven daar mooi achter he![]()

Blij dat ik begot niet weet wie of wat dat Jordy affaire is.Vinden jullie de Jordy van VTM grappig?
Zoja, dan is dat mijn ergernis.
Geslaagd voor mijn thesis en postgraduaat!!Oh zo'n opluchting!
Kan dat niet meer wanneer je inlogt bij jou MyLuminus account?hier 300 euro terug van Luminus , maar ik kan mijn voorschotten niet verlagen![]()
Vandaag nog eens eventjes geknutseld.
![]()
Heb je hem weer aan je vrouw verkocht voor € 150? Zo verliest ze hem volgende keer niet.huis sleutel dat vrouwlief is verloren geraakt,
toch terug gevonden via De Lijn verloren voorwerpen.
niet meer verwacht, maar toch een ferme opsteker. Geen nieuwe sloten hoeven te steken dus.
huis sleutel dat vrouwlief is verloren geraakt,
toch terug gevonden via De Lijn verloren voorwerpen.
niet meer verwacht, maar toch een ferme opsteker. Geen nieuwe sloten hoeven te steken dus.

Dat had een heel goed idee geweest, ware het niet dat ze zelf ook al het contactformulier op de website van De Lijn had ingevuld . Ja ze wordt slimmer en slimmer, en dat kan ik alleen maar toejuichen eigenlijk.verkocht voor € 150? Zo verliest ze hem volgende keer

Ja voor jullie komst heb ik dat wat gecamoufleerdWaarom heb jij eigenlijk sloten aan je huis? Er is niemand die dat huis(nummer) kan vinden![]()

. Wist niet goed wat voor mensen ik in de kuip ging hebben
mijn excuses!