Avondland
Well-known member
KIJK. “Wil je me tasen? Doe maar, ik hou van kinky”: dronken stripster gooit charmes in de strijd tijdens arrestatie
Dat filmpje. Zo recht uit GTAV kunnen komen.
Dat filmpje. Zo recht uit GTAV kunnen komen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk dat het eerder omgekeerd wasJa voor jullie komst heb ik dat wat gecamoufleerd. Wist niet goed wat voor mensen ik in de kuip ging hebben
mijn excuses!
![]()

Kom kom, het viel reuze mee... toen dat we eindelijk het huis hadden gevonden.Ik denk dat het eerder omgekeerd was![]()
Met het openbaar
Het Prinsenpark is zeer moeilijk bereikbaar met het openbaar vervoer. We wensen je veel succes op www.delijn.be of www.nmbs.be.
Kom kom, het viel reuze mee... toen dat we eindelijk het huis hadden gevonden.

Ze blijft wel vriendelijk en wordt niet agressief.KIJK. “Wil je me tasen? Doe maar, ik hou van kinky”: dronken stripster gooit charmes in de strijd tijdens arrestatie
Dat filmpje. Zo recht uit GTAV kunnen komen.![]()

Toen we speurend door de straat reden, zagen we vooral het starend oog van een van zijn buurvrouwen (niet mijn smaak en dat wil al wat zeggen).Het is van niet willen vinden. Afgaande van zijn foto's kun je volgens mij de Trump vlaggen van 30km ver zien.
En de canyonero die voor de deur staat natuurlijk.
![]()
ik zou niet weten waarom niet? of was je van plan tot aan de balie te fietsen?Pakje laten leveren in het postkantoor.
Ik vraag mij af: Kan ik dit met de fiets halen?
Check pakjesdetails in de app, afmetingen staan daarin. Fiets geen probleem.
Het hangt van het formaat af, gok ik.ik zou niet weten waarom niet? of was je van plan tot aan de balie te fietsen?

Je weet toch op voorhand wat je besteld hebt?Het hangt van het formaat af, gok ik.
Maar niet in welke doos ze het steken.Je weet toch op voorhand wat je besteld hebt?
Ja, maar ze gaan een smartphone nu ook niet verpakken in een doos van 1m³ denk ik dan?Maar niet in welke doos ze het steken.
Dus ge vertrekt vanavond maar je weet nog niet met hoeveel? Dat is flexibel zeg!Nog één dagske en we zijn eindelijk nog is weg, Napels.
Ibis hotel gepakt deze avond, kostte 48 voor twee ofzo, taxi was drie-vier keer meer etc.