Ongelofelijk flauw, maar alles aan dit filmpje is gewoonweg perfect.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

2kg mosselen beffen met dit weer?Ne casserole van 2 kg mosselen met look fretten aant strand van Middelkerke aangevuld met mijn ondertussen 3de halve liter. Godverdoemme da kan toch deugd doen, echt genieten.

Ik had mij een paar zomers geleden zo eens met een deel van de tuinlounge in de hal geïnstalleerd. Combinatie van een koele tegelvloer en de noordkant doet wel veel he.Het is nu de tweede dag dat ik samen met de hond verkoeling zoek in onze hal, aan de Noordkant van het huis. Ik vind het eigenlijk best gezellig, hij naast me op de grond met zijn poot op mij om aaitjes te krijgen, ik terwijl aan het lezen met een thee erbij.

Damn, had het ook eens graag meegemaakt maar dat is wel balen. Omwille van de veiligheidsmaatregelen, vermoed ik?Ik ben eens de reacties aan't lezen op de belgianairforcedays.
Kwestie van dat mss ooit toch eens mee te pikken.
Maar blijkbaar afgrijselijk lang aanschuiven bij zowel op- als teruggaan.
Uren stapvoets aanschuiven, idem lang in de auto zitten.
Een cola kost 4 euro, toilet 3 euro.
wth![]()
We wilden dit gaan doen dit weekend, maar door het weer en omdat de dochter nog maar 5 is afgehaakt. Als het zo druk is, heb ik er eigenlijk al geen zin in.Ik ben eens de reacties aan't lezen op de belgianairforcedays.
Kwestie van dat mss ooit toch eens mee te pikken.
Maar blijkbaar afgrijselijk lang aanschuiven bij zowel op- als teruggaan.
Uren stapvoets aanschuiven, idem lang in de auto zitten.
Een cola kost 4 euro, toilet 3 euro.
wth![]()
Gewoon te veel volk denk ik.Damn, had het ook eens graag meegemaakt maar dat is wel balen. Omwille van de veiligheidsmaatregelen, vermoed ik?
Zagen over de hitteGewoon te veel volk denk ik.
Nee Dankje!
Voor mij GEEN BAFD meer!
25cl cola kost 4 euro een broodje worst 7 euro. Plassen 3 euro, zonder bandje niet plassen !
Op weg terug naar de auto 2 uur tussen t korenveld en de basis voetje voor voetje gelopen en stilgestaan om bij de pendelbus te komen.
Politiehelikopter heeft alles kunnen aanschouwen vanuit de lucht.
Geen water kunnen krijgen terwijl we erom vragen aan voorbijgaande politie, die zoiets hebben van ja waarom vraag je dat aan mij.
Ik lig nu echt ziek van de oververhitting in bed.
Sorryaar dit kan echt niet
---
Staan al 2 u aan te schuiven naar de parking toe !!!!!
---
Wij wonen er 8km vandaan en hebben het na 2 uur file opgegeven toen we ook nog eens de eindeloze wachtrij bij de shuttlebussen zagen staan Het was een drama… Zo jammer dit!
Ik neem aan dat ze daar ook wel het weerbericht konden opvragen.in principe zou je wel verwachten dat ook de organisatie van dit evenement het weerbericht gezien heeft en zou optreden als er bijv. file ontstaat en mensen een uur in de blakende zon staan en dus inderdaad door middel van politie/rode kruis/leger in water zou voorzien.Zagen over de hitteIk neem aan dat ze daar ook wel het weerbericht konden opvragen.
mja, 't is nu ook niet alsof een politiehelikopter kan helpen, of dat de gemiddelde politieagent een voorraad water in zijn uitrusting heeft zitten om die mensen te helpen.
lijkt me wel raar, dat voetje-voor-voetje. is het dan echt zo druk dat je niet meer normaal naar de pendelbus kan wandelen?
lijkt me gewoon combinatie "te veel volk", "slechte organisatie" en "hitte", tbh.
4 euro voor een cola lijkt mij te veel, en bij dit weer is gratis drinkwater voorzien verplicht, dacht ik.
(staat dit trouwens correct in de glimlach-topic?)
Blij...dat ik er niet bij was.(staat dit trouwens correct in de glimlach-topic?)

Voorraad SAM's?Blij...dat ik er niet bij was.
Nu als je ooit gaat, heel vroeg opgaan wsl, en genoeg voorraad meenemen.
Voorraad SAM's?
't zou vuurwerk geven*bam*
Dat publiek:
"ooohhh waaaauuuw"
*applaus*