Je glimlach van vandaag

Maar staat er expliciet bij jouw keuringsstation dat je enkel op afspraak mag gaan, of is het het gemengde systeem? Er werd wel degelijk gevraagd naar mijn bevestigensmail bij mij èn aan de poort bij het oprijden hangt het in het groot uit.
Gemengd, vorig jaar geweest op afspraak en 2u staan wachten 🤑

Gemengd, vorig jaar geweest op afspraak en 2u staan wachten 🤑
Vorig jaar ook wel een afspraak gemaakt en stond ook meer dan een uur aan te schuiven met diegene die er geen hadden... Daarom dacht ik nu slimmer te zijn en geen afspraak te maken. 😑 Gelukkig dat er alsnog plaatsjes zijn vrijgekomen!

Voor het eerst sinds 3 weken is het vanmiddag gelukt om oren te laten “kraken” (Allez trommelvlies; door geeuwen/druk verplaatsen). Eindelijk de eerste merkbare verbetering 🥳 na 3 weken een dof/gedempt gehoor te hebben wat mij enorm enerveerde (in combinatie met vieze slijmhoest).

Eerste behandeling leek geen effect te hebben maar antibiotica en/of cortisone die huisarts gisteren voorschreef, doen dat blijkbaar wel (of tis toeval).
Nog wel benieuwd naar resultaat van de wissers die ze afgenomen heeft voor kinkhoest test :unsure:

Voor het eerst sinds 3 weken is het vanmiddag gelukt om oren te laten “kraken” (Allez trommelvlies; door geeuwen/druk verplaatsen). Eindelijk de eerste merkbare verbetering 🥳 na 3 weken een dof/gedempt gehoor te hebben wat mij enorm enerveerde (in combinatie met vieze slijmhoest).

Eerste behandeling leek geen effect te hebben maar antibiotica en/of cortisone die huisarts gisteren voorschreef, doen dat blijkbaar wel (of tis toeval).
Nog wel benieuwd naar resultaat van de wissers die ze afgenomen heeft voor kinkhoest test :unsure:
ik zou al eerder van mijn oren gemaakt hebben :unsure:

3 weken een dof gehoord, zot van te worden?

ik zou al eerder van mijn oren gemaakt hebben :unsure:

3 weken een dof gehoord, zot van te worden?
De combinatie met slijm/last van keel en dus zwakke stem en de kinderen die me minstens onbewust niet altijd leken te verstaan, maakten die situatie niet beter. Mijn whisky consumptie is in betrokken periode merkbaar toegenomen.

Ik poets elke dag, ik denk dat het een tamelijk gemiddelde benedenverdieping is qua grootte. Het is absoluut niet nodig om die elke dag te kuisen (ik dweil bijvoorbeeld ook altijd alles), maar voor mij helpt dat wel om op een gestructureerde manier aan de dag te beginnen en het gevoel te hebben dat ik al meteen iets productiefs heb gedaan. Ik zie het ook als een lichte workout, en terwijl kan ik rustig al wat nadenken over de rest van de dag.

Thanks for sharing. Merci!
Ik sta niet zo vroeg op als u, maar dit is inderdaad een aangename manier om aan de dag te beginnen. Na een paar weken is het al een routine als koffie zetten. Kan het iedereen aanraden. Een vloerke hier, een vensterke daar!

Hij heeft de achterkant nog niet gezien 😬
IMG_1394.jpeg

Het plebs weet weer waar ze aan toe zijn.

Ik kan het artikel niet lezen maar de titel lijkt me op zich al imbeciel genoeg...

Gaat gewoon over compound interest als je belegt, meer is het niet.

En ik die hoopte dat guru en multimiljonair Pascal Paepen iets revolutionair zou zeggen :LOL:

Met compound interest van 5% ga je 50 jaar lang die €200 per maand mogen sparen en beleggen om aan dat half miljoen te komen. Zonder rekening te houden met iets van inflatie. Nu ja, ondanks de clickbait titel zet het hopelijk wat mensen aan om iets van rendement op hun spaargeld te zoeken en te beseffen dat je beter vroeg iets spaart dan (te) laat.

Ne goeien djoek op uw bakkes doet ook wonderen!

Glimlach: schoenen besteld voor jongste, jammerlijk te klein. Geen probleem, retour en tegen morgen een maatje groter in huis. Hoor ik nu een klein stemmetje in zijn kamer: now don’t you grow, feet! No growing!

Na 6 jaar eindelijk de private verdediging van mijn doctoraat gehad (en geslaagd!). Na een jaar vol paniekaanvallen en stress doet het deugd om de tranen te vervangen door een glimlach :)

Terug
Bovenaan