Je glimlach van vandaag

IMG_9053.jpeg

:laugh:

Tweede keer deze week tijdens de ochtendwandeling een prachtig koppel grazende reeën met hun kalf tegengekomen. :love2:
Blijft toch altijd een beetje speciaal om te zien.

Naar politicus in de Federale regering zijn kabinet een mail gestuurd, krijg ik zowaar een privébericht via LinkedIn om te connecteren en te praten. Komt wss alsnog niets van maar toch, toont op zen minst aan dat ze de mail effectief hebben gelezen.

Naar politicus in de Federale regering zijn kabinet een mail gestuurd, krijg ik zowaar een privébericht via LinkedIn om te connecteren en te praten. Komt wss alsnog niets van maar toch, toont op zen minst aan dat ze de mail effectief hebben gelezen.
Wss bijgezet dat je een BG-er bent dus ze durfden niets anders?😊

Ik heb ook zo een toestel, vind ik veel makkelijker en sneller werken dan met de pannenkoekenpan. En de dochter begint nu oud genoeg te worden om zelf aan de slag ermee te gaan.

Ik heb ook zo een toestel, vind ik veel makkelijker en sneller werken dan met de pannenkoekenpan. En de dochter begint nu oud genoeg te worden om zelf aan de slag ermee te gaan.
Veel handiger inderdaad, enkel de dosering is wat zoeken. Veel sneller ook, tegen dat ik de zesde keer beslag had gegoten was de eerste pannenkoek bijna klaar om gedraaid te worden.

Veel handiger inderdaad, enkel de dosering is wat zoeken. Veel sneller ook, tegen dat ik de zesde keer beslag had gegoten was de eerste pannenkoek bijna klaar om gedraaid te worden.
Maar natuurlijk. Ze zijn dan ook 2 keer kleiner, als het al niet meer is. Hier zou het maar op de kast staan, net zoals dat fonduestel en gourmet die een keer in het jaar eens van de kast worden gehaald. :)

(los van het feit dat het nieuws over Pichal fucked up is)

VRT had een artikel gepost met enkel de info dat hij ontslag had genomen wegens privé redenen. Veel steunbetuiging onder het bericht op Facebook.

wat later past VRT het artikel aan (dus met de info ivm het kindermisbruik) en beperken ze wie er kan reageren.
Resultaat dat er nu mega veel reacties staan als "het ga je goed, we gaan je missen!" "o zo jammer, wat een fijne man" "we gaan je zo erg hard missen Sven" "zo spijtig!!"

Terug
Bovenaan