Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren toevallig nog deze nuttige tips uit Snatch tegengekomen:
As greedy as a pig.
Per toeval (echt) uitgekomen op HLN's Nina-webpagina. Eerste artikel dat ik zie is
1 op de 10 Vlamingen houdt er van: dit is ‘de oester van de seks’. “Kan explosief genot opleveren”
Jaren geleden dat ik oesters heb gegeten, maar is het niet zo dat ge die dingen slurpt of opzuigt?![]()

Dat is nu eens de glimlachgas van vandaag![]()
Flessen lachgas ontploffen bij uitslaande autobrand op E17
Een auto is afgelopen nacht volledig uitgebrand op de E17 in Temse.De brand ging gepaard met drie luide explosies, veroorzaakt door de flessen lachgas in de wagen.www.hln.be
![]()
![]()

Wss bijgezet dat je een BG-er bent dus ze durfden niets anders?Naar politicus in de Federale regering zijn kabinet een mail gestuurd, krijg ik zowaar een privébericht via LinkedIn om te connecteren en te praten. Komt wss alsnog niets van maar toch, toont op zen minst aan dat ze de mail effectief hebben gelezen.

Ik wou niet te veel spierballen tonen.Wss bijgezet dat je een BG-er bent dus ze durfden niets anders?![]()
Een pan?Gisteren de pannenkoekenmaker getest![]()
Fotootje toegevoegdEen pan?

Veel handiger inderdaad, enkel de dosering is wat zoeken. Veel sneller ook, tegen dat ik de zesde keer beslag had gegoten was de eerste pannenkoek bijna klaar om gedraaid te worden.Ik heb ook zo een toestel, vind ik veel makkelijker en sneller werken dan met de pannenkoekenpan. En de dochter begint nu oud genoeg te worden om zelf aan de slag ermee te gaan.

Maar natuurlijk. Ze zijn dan ook 2 keer kleiner, als het al niet meer is. Hier zou het maar op de kast staan, net zoals dat fonduestel en gourmet die een keer in het jaar eens van de kast worden gehaald.Veel handiger inderdaad, enkel de dosering is wat zoeken. Veel sneller ook, tegen dat ik de zesde keer beslag had gegoten was de eerste pannenkoek bijna klaar om gedraaid te worden.

Zit er geen pollepel bij in de doos bij jullie?Veel handiger inderdaad, enkel de dosering is wat zoeken. Veel sneller ook, tegen dat ik de zesde keer beslag had gegoten was de eerste pannenkoek bijna klaar om gedraaid te worden.
Ja maar ik vond de eerste wat weinig gevuld dus heb wat overdadig deeg gegoten waardoor het overgelopen is.Zit er geen pollepel bij in de doos bij jullie?