Je glimlach van vandaag

Veel handiger inderdaad, enkel de dosering is wat zoeken. Veel sneller ook, tegen dat ik de zesde keer beslag had gegoten was de eerste pannenkoek bijna klaar om gedraaid te worden.

Ik heb exact hetzelfde toestel. De ene kant van de plaat bakt altijd sneller dan de andere, ik vermoed dat de draden aan die kant eerst toekomen :)
Dus afhankelijk van hoe hongerig/gehaast je bent, kan het gemakkelijker zijn om te beginnen gieten aan de traag bakkende kant zodat ze alle 6 ongeveer gelijktijdig klaar zijn.

Naar politicus in de Federale regering zijn kabinet een mail gestuurd, krijg ik zowaar een privébericht via LinkedIn om te connecteren en te praten. Komt wss alsnog niets van maar toch, toont op zen minst aan dat ze de mail effectief hebben gelezen.
Ik heb zo eens bijna 20 jaar geleden een mail gestuurd wegens een persoonlijke irritatie en heb toen persoonlijk antwoord gekregen. Ik weet al niet meer wie de suggestie deed van te mailen of van waar het idee kwam.
Ik heb toen naar het kabinet van Leterme gemaild (dat was 2007), en antwoord gekregen van een volksvertegenwoordiger.

(los van het feit dat het nieuws over Pichal fucked up is)

VRT had een artikel gepost met enkel de info dat hij ontslag had genomen wegens privé redenen. Veel steunbetuiging onder het bericht op Facebook.

wat later past VRT het artikel aan (dus met de info ivm het kindermisbruik) en beperken ze wie er kan reageren.
Resultaat dat er nu mega veel reacties staan als "het ga je goed, we gaan je missen!" "o zo jammer, wat een fijne man" "we gaan je zo erg hard missen Sven" "zo spijtig!!"

De beschrijving van de 🙂 smiley op Google Docs 😂

ibYujLw.png

Twee applications ingevuld om in het guiness book of records te proberen komen se, is curieus of ze aanvaard worden, lijken er twee die ik wel zou moeten aankunnen (zeg ik nu met te veel zelfvertrouwen ongetwijfeld :D ).

Wa gade doeeeen?
Diegene die het nu probeert te pikken die heeft boel voor alle duidelijkheid :D .

Farthest distance control of a tennisbal with a tennis racket (staat imo echt niet scherp dat record) en farthest hit of a tennis bal (male) wat deftig ver staat maar niet onmogelijk ver, imo.

Edit: En langste tafeltennis opslag lijkt, ik zeg wel lijkt, mij ook niet scherp te staan. Maar daarvoor zou ik eerst is moeten proberen om te zien of mijn idee daarover correct is :D .

Op de bouw naast ons deur zijn het allemaal Polen buiten de werfverantwoordelijke/hoofd van de werf. Dat is overduidelijk een west-vlaming. Loopt hier al heel de morgen bevelen te roepen in Pools met West-Vlaams ertussen gegooid. Dat is hier precies een aflevering van eigen kweek.

Op de bouw naast ons deur zijn het allemaal Polen buiten de werfverantwoordelijke/hoofd van de werf. Dat is overduidelijk een west-vlaming. Loopt hier al heel de morgen bevelen te roepen in Pools met West-Vlaams ertussen gegooid. Dat is hier precies een aflevering van eigen kweek.

Vorige week wou ik naar de keuring gaan. Gelukkig kijk ik voor ik vertrek nog eens online, ik wou de camerabeelden zien van hoelang het wachten is, blijkt dit specifieke keuringsstation uitsluitend op afspraak te werken. Eerstvolgende afspraak mogelijk: 3 weken na het vervallen van de groene kaart natuurlijk. 😞

Nieuw plan dan maar: naar een ander keuringsstation rijden waar je ook zonder afspraak mag gaan. Volgens Google is maandag de rustigste dag, dus gisteren ging ik gaan. Helaas, vergeten.
Dus gisterenavond kijk ik online nog eens om een afspraak te maken, je weet maar nooit dat er een annulatie is... Hopla, keuze uit 6 tijdstippen voor de volgende dag bij "mijn" keuringsstation!
Ondertussen al mogen gaan en terug een groene kaart. 💪🏻 Het systeem van afspraken werkt ook niet denderend: bijna 1u wachten, en dat 's morgens om 8u20 al. Ik beklaag de mensen die deze namiddag mogen gaan.

Vorige week wou ik naar de keuring gaan. Gelukkig kijk ik voor ik vertrek nog eens online, ik wou de camerabeelden zien van hoelang het wachten is, blijkt dit specifieke keuringsstation uitsluitend op afspraak te werken. Eerstvolgende afspraak mogelijk: 3 weken na het vervallen van de groene kaart natuurlijk. 😞

Nieuw plan dan maar: naar een ander keuringsstation rijden waar je ook zonder afspraak mag gaan. Volgens Google is maandag de rustigste dag, dus gisteren ging ik gaan. Helaas, vergeten.
Dus gisterenavond kijk ik online nog eens om een afspraak te maken, je weet maar nooit dat er een annulatie is... Hopla, keuze uit 6 tijdstippen voor de volgende dag bij "mijn" keuringsstation!
Ondertussen al mogen gaan en terug een groene kaart. 💪🏻 Het systeem van afspraken werkt ook niet denderend: bijna 1u wachten, en dat 's morgens om 8u20 al. Ik beklaag de mensen die deze namiddag mogen gaan.
Klopt langs geen kanten. Ik heb gwn tegen 7u geweest zonder afspraak en snel terug buiten. Geluk gehad. Beter die afspraken afschaffen tussen 7 en 16u.

Klopt langs geen kanten. Ik heb gwn tegen 7u geweest zonder afspraak en snel terug buiten. Geluk gehad. Beter die afspraken afschaffen tussen 7 en 16u.
Maar staat er expliciet bij jouw keuringsstation dat je enkel op afspraak mag gaan, of is het het gemengde systeem? Er werd wel degelijk gevraagd naar mijn bevestigensmail bij mij èn aan de poort bij het oprijden hangt het in het groot uit.

Terug
Bovenaan