Avondland
Well-known member
Eén keer in een mensenleven moet er wel eens met een lijk gezeuld worden hé.Ik ben aan het kijken om een parkeerverbod aan te vragen en vond dit wel een leuke optie
Bekijk bijlage 22212
Bekijk bijlage 22213
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eén keer in een mensenleven moet er wel eens met een lijk gezeuld worden hé.Ik ben aan het kijken om een parkeerverbod aan te vragen en vond dit wel een leuke optie
Bekijk bijlage 22212
Bekijk bijlage 22213
Eén keer in een mensenleven moet er wel eens met een lijk gezeuld worden hé.
De banken vinden die belastingsverlaging oneerlijk. KBC-topman Johan Thijs sprak over "concurrentievervalsing". Volgens minister van Financiën Vincent Van Peteghem (CD&V) is het net de bedoeling om de concurrentie aan te zwengelen via de staatsbon.

Het was iemand voor de buren die er maar voor efkes geparkeerd had !!![Mercedes Parking Only] aan de gevel. Citroen en Dacia voor de deur. Sommige zaken gingen niet helemaal als gepland.
Hoe was het? Had je goede plaatsen? Ik vraag het voor een vriend.Naar Cirque du Soleil - Kurios weest gaan kijken![]()

Aka, jij doet het meeste werk en ze willen dat liefst zo houdenAlé k mag nog minstens twee jaar blijven, veel positieve feedback gehad op evaluatiegesprek en horen dat alle collega's (of zeer veel) u als vertrouwenspersoon en contactpunt zien is tof.
(Geen idee of ik nog twee jaar blijf tho).

).