Je glimlach van vandaag

De tent staat uit in de tuin. Glimlach is dat ze er al een uur staat en nog niet is ingestort. 🤭 (ik heb ze zelf in elkaar gestoken en de pup is zowaar van alles afgebleven tot nu toe! 🙏)

Vorig jaar tegen 20u had ik de dochter al in haar eigen bed gezwierd omdat ze ZO hyper enthousiast was dat ze met zichzelf geen blijf wist. Hopelijk dit jaar een beter resultaat! 💪🏻

Ik weet dus nooit of het un of une baguette is als ik hier in Frankrijk naar de bakker ga, dus ik ga het truukje toepassen waardoor je je nooit kunt vergissen.

deux baguettes svp

Ik weet dus nooit of het un of une baguette is als ik hier in Frankrijk naar de bakker ga, dus ik ga het truukje toepassen waardoor je je nooit kunt vergissen.

deux baguettes svp
Als het woord eindigt op -e is de kans groot dat het une is.

Wel niet 100% zeker. :unsure:

Mail gekregen van de energieleverancier:

Wij houden de energiemarkt voor jou in de gaten. Zo evalueren we jouw voorschot regelmatig. Zo zorgen wij ervoor dat je bij afrekening niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Momenteel zien we dat jouw voorschot te laag staat ingesteld waardoor je een hoge afrekening riskeert. Om dit te vermijden, hebben we jouw voorschot herberekend.

Heb het voorschot maar direct manueel lager gezet. Ik ben geen bank die kredieten uitdeelt.
Ik betaal de eindafrekening zonder te veel morren maar ga niet te veel betalen op voorhand.

il_fullxfull.4832396924_42oj.jpg

Wij houden de energiemarkt voor jou in de gaten. Zo evalueren we jouw voorschot regelmatig. Zo zorgen wij ervoor dat je bij afrekening niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Momenteel zien we dat jouw voorschot te laag staat ingesteld waardoor je een hoge afrekening riskeert. Om dit te vermijden, hebben we jouw voorschot herberekend.

Heb het voorschot maar direct manueel lager gezet. Ik ben geen bank die kredieten uitdeelt.
Ik betaal de eindafrekening zonder te veel morren maar ga niet te veel betalen op voorhand.

Ik kreeg een tussentijdse afrekening na 7 maanden (digitale tellers geinstalleerd) en kreeg geld terug. Ik wil mijn voorschot dus verlagen, maar dit is niet mogelijk in het portaal??? Ik zit zogezegd al op de minima. Rotzakken zijn het.

Hier is het omgekeerd. Op een half jaar tijd is ons voorschot 4x automatisch verlaagd geweest door onze leverancier. In totaal van 350€/m naar 121€/m.

Terug
Bovenaan