Green Mamba
Well-known member
He's a cool guy about itdat heeft ze waarschijnlijk van de papa

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He's a cool guy about itdat heeft ze waarschijnlijk van de papa

dat heeft ze waarschijnlijk van de papa
He's a cool guy about it![]()
Hier werkt het wel om haar met haar naam eerst aan te spreken in het begin van de zinVolgens mijn schoonmoeder is het nochtans heel herkenbaar...
![]()
Allez, maar ik ben toch gelukkig dat ze een luisterprobleem heeft en geen gehoorprobleem.
Ze is dus al heel sterk in selectief luisteren.

Nog erger.Dat betert nooitDat wordt enkel erger. Al is een kleine die schopjes probeert te geven en tegenpruttelt ook wel grappig.

Volgens ons moeder is den appel op dat vlak pal onder de boom gevallen. Eigenwijs koppig dingske.dat heeft ze waarschijnlijk van de papa
Dat werkt hier niet.Hier werkt het wel om haar met haar naam eerst aan te spreken in het begin van de zin![]()
Exact hetzelfde voor gehad hier vorige week, gasten van India, binnen was het 22 graden en die hadden die een trui en muts op.We hebben gasten uit Mexico. Gisterenavond toegekomen en ze hadden het koud in de woonkamer, waar het 21.5 °C was, dus allemaal een trui extra aan om hier binnen rond te lopen. Wat extra dekens op het bed.
Ik ben ook totaal geen Manson fan. Maar in mijn middelbare schooltijd deed dat verhaal op de hele school jarenlang de ronde.Ik heb daar nog nooit over gehoord.
Maar ik ben dan ook geen Manson fan, kan niet zeggen dat ik daar 1 liedje van ken, laat staan ergens random in 1 van mijn playlists staan heb.
Waar krijg ik toegang tot die dienst?![]()
12 d. weergaven · 369 d. reacties | Current wait time is 3 hours… #marriage #marriedlife #momlife #husband #married | Mark Bland
Current wait time is 3 hours… #marriage #marriedlife #momlife #husband #marriedwww.facebook.com
Sowieso komt daar een filmpje van en de bijkomende inkomsten uit. Dus eerder een job dan?![]()
YouTubers moeten als straf alle 538 treden van Sint-Romboutstoren poetsen na illegale overnachting | VRT NWS Nieuws
De twee twintigers die de nacht hebben doorgebracht in de Sint-Romboutstoren in Mechelen, krijgen een alternatieve straf. Ze zullen de 538 treden van de toren moeten poetsen. "En we hopen daar ook een filmpje van te zien."www.vrt.be
idd, nu hebben ze bekendheid gekregen en bovendien gaan ze waarschijnlijk aan hun filmke verdienen. Hoe is dat een straf?Sowieso komt daar een filmpje van en de bijkomende inkomsten uit. Dus eerder een job dan?
ik zou het fysieke labeur daarbij niet onderschatten.idd, nu hebben ze bekendheid gekregen en bovendien gaan ze waarschijnlijk aan hun filmke verdienen. Hoe is dat een straf?
natuurlijk is dat fysiek niet te onderschatten, maar ksnap niet dat ze dan zeggen 'maak er maar een filmpje van'. Das een straf gekoppeld aan een beloning en volledig in lijn met wat ze graag doen.ik zou het fysieke labeur daarbij niet onderschatten.
en je moet die gasten ook niet kapot straffen he, ze hebben niks beschadigd of zo, gewoon eens een nachtje in die toren gezeten.
Ik gaf even terug iets gratis weg. Dan had je een persoon die het wou, maar ja hoe groot is het, en is dat zwaar, en is het wel in goede staat, en dit en dat. Dus een hoop berichten over een spanne van een uur voor een dom IKEA-kastje dat ik gratis weggaf. Tegelijkertijd dan iemand die gewoon zei "ok super, mag ik het nu meteen komen halen, ik kan er binnen 15 minuten zijn?"Op de facebookgroep van de buurt posten mensen wat ze verkopen met rommelmarkt die vandaag bezig is. Iemand vraagt wat iets kost. Antwoord: €5. Ze reageer opnieuw (met spelfouten normaal). 'goed, ik neem het, kan je die brengen ik woon in X." Don't think so
zo een fout nummer, en fout clipke
nu broek moet niet altijd gespannen staan
super populair tijdens laatste jaar middelbaar :
toffe synth wel eigenlijk
en, deze:
also