Je glimlach van vandaag

dat heeft ze waarschijnlijk van de papa

Volgens mijn schoonmoeder is het nochtans heel herkenbaar... :unsure:

He's a cool guy about it :unsure:

giphy.gif

Allez, maar ik ben toch gelukkig dat ze een luisterprobleem heeft en geen gehoorprobleem.

Ze is dus al heel sterk in selectief luisteren.

Volgens mijn schoonmoeder is het nochtans heel herkenbaar... :unsure:

giphy.gif

Allez, maar ik ben toch gelukkig dat ze een luisterprobleem heeft en geen gehoorprobleem.

Ze is dus al heel sterk in selectief luisteren.
Hier werkt het wel om haar met haar naam eerst aan te spreken in het begin van de zin 🤷‍♂️

Dat betert nooit :) Dat wordt enkel erger. Al is een kleine die schopjes probeert te geven en tegenpruttelt ook wel grappig.
Nog erger.😱
Ze luistert nu enkel als't haar uitkomt, de petterij en krokodillentranen als het niet met haar goesting is, bevatten ook veel decibels.
dat heeft ze waarschijnlijk van de papa
Volgens ons moeder is den appel op dat vlak pal onder de boom gevallen. Eigenwijs koppig dingske.
Hier werkt het wel om haar met haar naam eerst aan te spreken in het begin van de zin 🤷‍♂️
Dat werkt hier niet.

We hebben gasten uit Mexico. Gisterenavond toegekomen en ze hadden het koud in de woonkamer, waar het 21.5 °C was, dus allemaal een trui extra aan om hier binnen rond te lopen. Wat extra dekens op het bed.
Exact hetzelfde voor gehad hier vorige week, gasten van India, binnen was het 22 graden en die hadden die een trui en muts op.
Paar dagen later waren ze wel aangepast aan de temperaturen.

Ik heb daar nog nooit over gehoord.
Maar ik ben dan ook geen Manson fan, kan niet zeggen dat ik daar 1 liedje van ken, laat staan ergens random in 1 van mijn playlists staan heb.
Ik ben ook totaal geen Manson fan. Maar in mijn middelbare schooltijd deed dat verhaal op de hele school jarenlang de ronde.

(Totaal niets van waar ook achteraf naart schijnt)

idd, nu hebben ze bekendheid gekregen en bovendien gaan ze waarschijnlijk aan hun filmke verdienen. Hoe is dat een straf?
ik zou het fysieke labeur daarbij niet onderschatten.
en je moet die gasten ook niet kapot straffen he, ze hebben niks beschadigd of zo, gewoon eens een nachtje in die toren gezeten.

ik zou het fysieke labeur daarbij niet onderschatten.
en je moet die gasten ook niet kapot straffen he, ze hebben niks beschadigd of zo, gewoon eens een nachtje in die toren gezeten.
natuurlijk is dat fysiek niet te onderschatten, maar ksnap niet dat ze dan zeggen 'maak er maar een filmpje van'. Das een straf gekoppeld aan een beloning en volledig in lijn met wat ze graag doen.

Op de facebookgroep van de buurt posten mensen wat ze verkopen met rommelmarkt die vandaag bezig is. Iemand vraagt wat iets kost. Antwoord: €5. Ze reageer opnieuw (met spelfouten normaal). 'goed, ik neem het, kan je die brengen ik woon in X." Don't think so

Op de facebookgroep van de buurt posten mensen wat ze verkopen met rommelmarkt die vandaag bezig is. Iemand vraagt wat iets kost. Antwoord: €5. Ze reageer opnieuw (met spelfouten normaal). 'goed, ik neem het, kan je die brengen ik woon in X." Don't think so
Ik gaf even terug iets gratis weg. Dan had je een persoon die het wou, maar ja hoe groot is het, en is dat zwaar, en is het wel in goede staat, en dit en dat. Dus een hoop berichten over een spanne van een uur voor een dom IKEA-kastje dat ik gratis weggaf. Tegelijkertijd dan iemand die gewoon zei "ok super, mag ik het nu meteen komen halen, ik kan er binnen 15 minuten zijn?"

Uiteraard was persoon 1 zwaar verontwaardigd want ze was al vervoer aan het regelen en dergelijke.

Why evo minizender aan de praat gekregen die ik gekocht had🥳

Deze week waren mijn sleutels weer eens zoek met de garagepoortzender.

Aangezien ik al 1 kwijt ben ooit had ik eens gegoogled voor een reserve.
Niet meer te verkijgen alleen vervangmodellen maar je moet 1 originele hebben voor de code.

Gelukkig zijn de sleutels uitgekomen maar toch maar eens eens werk v gemaakt voor als ze niet meer uitkomen of bakje eens stuk raakt.

De why evo doet dus wat het beloofd

Terug
Bovenaan