Je glimlach van vandaag

@TRUMP, da's iets voor u als Steven Seagal fan!
haha, ik ben daar vroeger ook nog even fan van geweest (als tiener door Under Siege (misschien ook wel door Erika Eleniak toen :unsure:)), maar als ik zijn lijstje met films bekijk, heb ik eigenlijk enkel zijn eerste zeven films gezien.
Die kerel schijt wel films blijkbaar: 59 stuks. In 2016 alleen al 7 films, dat zal ook kwaliteit zijn dan. :p
steven seagull.png

haha, ik ben daar vroeger ook nog even fan van geweest (als tiener door Under Siege (misschien ook wel door Erika Eleniak toen :unsure:)), maar als ik zijn lijstje met films bekijk, heb ik eigenlijk enkel zijn eerste zeven films gezien.
Die kerel schijt wel films blijkbaar: 59 stuks. In 2016 alleen al 7 films, dat zal ook kwaliteit zijn dan. :p
Bekijk bijlage 21762

In de colruyt verkopen ze twee soorten pikante pepertjes : de standaard rode chilipepers, en een selectie van verschillende pepertjes die variabel zijn qua pikantheid. Er zat er eentje tussen van de allerpikantste volgens de uitleg aan de achterzijde.
Dat ene kleine pepertje in het eten gestopt, laten we zeggen dat het eten echt wel spicey was vanavond :cool:

ugar zei:
In de colruyt verkopen ze twee soorten pikante pepertjes : de standaard rode chilipepers, en een selectie van verschillende pepertjes die variabel zijn qua pikantheid. Er zat er eentje tussen van de allerpikantste volgens de uitleg aan de achterzijde.
Dat ene kleine pepertje in het eten gestopt, laten we zeggen dat het eten echt wel spicey was vanavond :cool:
lijkt me sterk dat ze daar random een Carolina Reaper zouden in steken. da's er niet echt enen die je in je eten steekt zonder te weten wat het is.

lijkt me sterk dat ze daar random een Carolina Reaper zouden in steken. da's er niet echt enen die je in je eten steekt zonder te weten wat het is.
Ik heb ooit een stuk rauwe habanero gegeten en daar 2 dagen een gezwollen lip en neus van gehad. Ik hoop dat ik nooit te weten kom hoe een Carolina Reaper proeft.

De pikanste in het pakje, Scotch bonnet, zit tussen de 120 000 en 350 000 ScU, dus een 100 - 500 x pikanter dan een standard chilipeper, natuurlijk was het geen carolina reaper.

Dat is hoogstwaarschijnlijk een habanero. Al behoorlijk pittig voor de ongetrainde smaakpapillen...
Het was een Scotch bonnet, is min of meer vergelijkbaar met habanero.

Ik heb trouwens al Caroline reaper gegeten, puur (vers gemixte puree, een klein lepeltje).
Dus ik heb wel enigszins getrainde smaakpapillen.
Alhoewel, na die Carolina reaper vond ik de maaltijd die ik een uur later nuttigde redelijk flauw van smaak.

Ik heb hier vorig jaar zelf wat pepers gezaaid. Dat zouden cayenne-pepers moeten zijn, dus eigenlijk niet zo bijzonder pittig. Maar dat zijn dus echt waanzinnig hete pepertjes geworden, al een paar keer wreed aan mispakt. Vorig jaar een heel klein stukje willen proeven van eentje die nog groen was, en het contact met mijn lippen was genoeg om tranen in de ogen te krijgen en 2u pijn aan mijn lip…

Eind vorig jaar in Amsterdam een 4 tal space cakejes gekocht in een coffeeshop.

Zonet de laatste uit de vriezer gehaald, "de vriezer moeten we toch eens leegmaken"

FF wegdromen met wat youtubemuziek :)

drugs are bad, mkay, maar... nu even niet.

Ik heb ooit een stuk rauwe habanero gegeten en daar 2 dagen een gezwollen lip en neus van gehad. Ik hoop dat ik nooit te weten kom hoe een Carolina Reaper proeft.
Ik had die voor de eerste keer gezien in een winkel en er zonder bij na te denken een hele met zaadjes en al in een stoofpot gestopt samen met wat jalapeños. Ik heb die stoofpot met melk en brood kunnen eten. En dan in de douche nietsvermoedend mijn ogen aangeraakt met handen die ik enkel afgespoeld had.

Feel the burn.

Ik had die voor de eerste keer gezien in een winkel en er zonder bij na te denken een hele met zaadjes en al in een stoofpot gestopt samen met wat jalapeños. Ik heb die stoofpot met melk en brood kunnen eten. En dan in de douche nietsvermoedend mijn ogen aangeraakt met handen die ik enkel afgespoeld had.

Feel the burn.
En hoogst waarschijnlijk lacht uw vrouw met zulke pepers.

Enkele jaren geleden zaadjes gekocht van Carolina Reaper, maar die zijn niet uitgekomen... Volgende keer goede keer

@TRUMP, da's iets voor u als Steven Seagal fan!
Ja dat liedje is idd wel keihard lachen.. Jeezes die is al ff het noorden kwijt

@Tonerider
Ja ik volg je wel. Enkel de eerste 8 films van hem zijn goed. Tot 2000. Exit wounds was de laatste. Echt alles die er na kwam is crap. Maar echt crap. Ik heb het dan n0g 10 jaar een kans gegeven, maar daarna ook opgegeven.

Vreemd eigenlijk, want de eerste 8 films waren echt goed en dikke fun.

Terug
Bovenaan