Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahh. The grandmaster of bullshido.TIL dat Steven Seagal ooit een liedje heeft uitgebracht (met een vals Jamaicaans accent)![]()
Ja zijn broer Hugo heeft dan ook nog gezongen in een groepje 'Nicole en Hugo'...TIL dat Steven Seagal ooit een liedje heeft uitgebracht (met een vals Jamaicaans accent)

haha, ik ben daar vroeger ook nog even fan van geweest (als tiener door Under Siege (misschien ook wel door Erika Eleniak toen@TRUMP, da's iets voor u als Steven Seagal fan!
)), maar als ik zijn lijstje met films bekijk, heb ik eigenlijk enkel zijn eerste zeven films gezien.
haha, ik ben daar vroeger ook nog even fan van geweest (als tiener door Under Siege (misschien ook wel door Erika Eleniak toen)), maar als ik zijn lijstje met films bekijk, heb ik eigenlijk enkel zijn eerste zeven films gezien.
Die kerel schijt wel films blijkbaar: 59 stuks. In 2016 alleen al 7 films, dat zal ook kwaliteit zijn dan.
Bekijk bijlage 21762
![]()
Steven Seagal | Actor, Producer, Writer
Known for: Auf brennendem Eis, Nico, Alarmstufe: Rotwww.imdb.com

TIL dat Steven Seagal ooit een liedje heeft uitgebracht (met een vals Jamaicaans accent)
, deze is ook een goeikelijkt me sterk dat ze daar random een Carolina Reaper zouden in steken. da's er niet echt enen die je in je eten steekt zonder te weten wat het is.ugar zei:In de colruyt verkopen ze twee soorten pikante pepertjes : de standaard rode chilipepers, en een selectie van verschillende pepertjes die variabel zijn qua pikantheid. Er zat er eentje tussen van de allerpikantste volgens de uitleg aan de achterzijde.
Dat ene kleine pepertje in het eten gestopt, laten we zeggen dat het eten echt wel spicey was vanavond![]()
Ik heb ooit een stuk rauwe habanero gegeten en daar 2 dagen een gezwollen lip en neus van gehad. Ik hoop dat ik nooit te weten kom hoe een Carolina Reaper proeft.lijkt me sterk dat ze daar random een Carolina Reaper zouden in steken. da's er niet echt enen die je in je eten steekt zonder te weten wat het is.
De pikanste in het pakje, Scotch bonnet, zit tussen de 120 000 en 350 000 ScU, dus een 100 - 500 x pikanter dan een standard chilipeper, natuurlijk was het geen carolina reaper.lijkt me sterk dat ze daar random een Carolina Reaper zouden in steken. da's er niet echt enen die je in je eten steekt zonder te weten wat het is.
Het was een Scotch bonnet, is min of meer vergelijkbaar met habanero.Dat is hoogstwaarschijnlijk een habanero. Al behoorlijk pittig voor de ongetrainde smaakpapillen...
Ik had die voor de eerste keer gezien in een winkel en er zonder bij na te denken een hele met zaadjes en al in een stoofpot gestopt samen met wat jalapeños. Ik heb die stoofpot met melk en brood kunnen eten. En dan in de douche nietsvermoedend mijn ogen aangeraakt met handen die ik enkel afgespoeld had.Ik heb ooit een stuk rauwe habanero gegeten en daar 2 dagen een gezwollen lip en neus van gehad. Ik hoop dat ik nooit te weten kom hoe een Carolina Reaper proeft.
En hoogst waarschijnlijk lacht uw vrouw met zulke pepers.Ik had die voor de eerste keer gezien in een winkel en er zonder bij na te denken een hele met zaadjes en al in een stoofpot gestopt samen met wat jalapeños. Ik heb die stoofpot met melk en brood kunnen eten. En dan in de douche nietsvermoedend mijn ogen aangeraakt met handen die ik enkel afgespoeld had.
Feel the burn.
En delen van India en Korea lachen dan weer met haar.En hoogst waarschijnlijk lacht uw vrouw met zulke pepers.
.Ja dat liedje is idd wel keihard lachen.. Jeezes die is al ff het noorden kwijt@TRUMP, da's iets voor u als Steven Seagal fan!