Je glimlach van vandaag

ik denk eigenlijk niet dat Boris en Frances incognito door Gent kùnnen lopen. ze zijn al van hier, dus de meesten Gentenaars herkennen die sowieso al, en Boris heeft het redelijk goed gedaan in The Masked Singer (was ook in Arcadia, maar daar gaat niemand hem van kennen), en Frances speelt in Fuck you very, very much, wat blijkbaar populair is onder de dames.
Die Frances was tijdens één van de vorige edities van de Gentse Feesten bij dezelfde comedy voorstelling als ik, gewoon als publiek.
Die deed echt wel alles om op te vallen. Denk dat iedereen haar wel gezien (en vooral) gehoord heeft.

De Colruytdiepvriesversie van de pasteis de nata is heerlijk. Dat ga ik vaker in huis halen.
Zijn idd heel goed. Hier in Brussel moet ge aan den abattoir zijn, zitten een paar Portugezen en die zijn echt wel top. Maar fak zeg, soms durven sommige winkels daar toch veel voor vragen voor een klein pasteitje, soms 3 eur/st enzo... En nog meer ook zelfs

Die aan den abattoir zijn schappelijker denk ik, maar weet de prijs niet vanbuiten

Eindelijk wat beterschap met mijn Corona. Deze namiddag de eerste keer dat ik niet het gevoel heb dat mijn amandel zwaarder is dan mijn tong en dat ik een glas water kan opdrinken zonder grote pijnscheuten bij het slikken.

Nu gewoon van dat zweten afgeraden (bed was door en door nat deze nacht ondanks zeker niet overdreven gedronken).

Alleen is nu nog de vraag: wanneer stop ik mijn isolatie...

Eindelijk wat beterschap met mijn Corona. Deze namiddag de eerste keer dat ik niet het gevoel heb dat mijn amandel zwaarder is dan mijn tong en dat ik een glas water kan opdrinken zonder grote pijnscheuten bij het slikken.

Nu gewoon van dat zweten afgeraden (bed was door en door nat deze nacht ondanks zeker niet overdreven gedronken).

Alleen is nu nog de vraag: wanneer stop ik mijn isolatie...
3 dagen nadat je zware symptomen gestopt zijn.

Zijn idd heel goed. Hier in Brussel moet ge aan den abattoir zijn, zitten een paar Portugezen en die zijn echt wel top. Maar fak zeg, soms durven sommige winkels daar toch veel voor vragen voor een klein pasteitje, soms 3 eur/st enzo... En nog meer ook zelfs

Die aan den abattoir zijn schappelijker denk ik, maar weet de prijs niet vanbuiten
Op de Kroonlaan (Elsene) zit er een erg goede Portugese bakker. Prijzen zijn heel schappelijk.

Laatst bewerkt:
De voorbije weken regende het hier wel af en toe een beetje, maar de fikse regenbuien waar anderen van konden genieten hebben we hier de voorbije weken echt niet gehad. Een keer 7 mm, voor de rest altijd 1-2 mm. De pluviometer gaf voor de voorbije twee weken 7 mm regen aan.
Vandaag is het dus onze tour, er is vandaag al bijna 20 liter gevallen en 't is nog niet direct gedaan.

Vorige week had ik nog wat plantgoed gekocht (twee planten waar ik al twee jaar naar zocht). Daar moesten wat andere planten voor verzet worden, daar was het na de eerste regenbui dus echt wel het ideale moment voor. Toen ik ongeveer klaar was, begon het licht te regenen, maar ik heb toch nog alle planten die ik nu verplant heb behoorlijk wat water gegeven (die moeten dan echt door en doornat zijn). Terwijl ik bezig was begon het zelfs echt te gieten, maar wou dat toch nog even afwerken.
De poetsvrouw heeft me bezig gezien, ik denk dat die nu denkt dat ik totaal van de wereld ben.

Ik hoor het al in het nieuws binnenkort: 'De premier liet in een x weten zijn medeleven te betuigen aan de slachtoffers.'

Terug
Bovenaan