Hij refereert naar een eerder gesprek / grapje tussen ons.Die twee personages en cultuur…
Ik denk dat we dan toch over iets heel anders spreken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij refereert naar een eerder gesprek / grapje tussen ons.Die twee personages en cultuur…
Ik denk dat we dan toch over iets heel anders spreken.
Die Frances was tijdens één van de vorige edities van de Gentse Feesten bij dezelfde comedy voorstelling als ik, gewoon als publiek.ik denk eigenlijk niet dat Boris en Frances incognito door Gent kùnnen lopen. ze zijn al van hier, dus de meesten Gentenaars herkennen die sowieso al, en Boris heeft het redelijk goed gedaan in The Masked Singer (was ook in Arcadia, maar daar gaat niemand hem van kennen), en Frances speelt in Fuck you very, very much, wat blijkbaar populair is onder de dames.
Zijn idd heel goed. Hier in Brussel moet ge aan den abattoir zijn, zitten een paar Portugezen en die zijn echt wel top. Maar fak zeg, soms durven sommige winkels daar toch veel voor vragen voor een klein pasteitje, soms 3 eur/st enzo... En nog meer ook zelfsDe Colruytdiepvriesversie van de pasteis de nata is heerlijk. Dat ga ik vaker in huis halen.
3 dagen nadat je zware symptomen gestopt zijn.Eindelijk wat beterschap met mijn Corona. Deze namiddag de eerste keer dat ik niet het gevoel heb dat mijn amandel zwaarder is dan mijn tong en dat ik een glas water kan opdrinken zonder grote pijnscheuten bij het slikken.
Nu gewoon van dat zweten afgeraden (bed was door en door nat deze nacht ondanks zeker niet overdreven gedronken).
Alleen is nu nog de vraag: wanneer stop ik mijn isolatie...
Op de Kroonlaan (Elsene) zit er een erg goede Portugese bakker. Prijzen zijn heel schappelijk.Zijn idd heel goed. Hier in Brussel moet ge aan den abattoir zijn, zitten een paar Portugezen en die zijn echt wel top. Maar fak zeg, soms durven sommige winkels daar toch veel voor vragen voor een klein pasteitje, soms 3 eur/st enzo... En nog meer ook zelfs
Die aan den abattoir zijn schappelijker denk ik, maar weet de prijs niet vanbuiten
Ik zat tot gisteren in Porto voor het werk en heb dat ongeveer elke dag bij het ontbijt gegeten. Blijft toch iets lekker.De Colruytdiepvriesversie van de pasteis de nata is heerlijk. Dat ga ik vaker in huis halen.
Ik heb u gereport wegens Engelse dub.Soms kom je tijdens het doelloos scrollen op Youtube al eens iets van kwaliteit tegen:
Dub > subIk heb u gereport wegens Engelse dub.
Kan toch echt niet tippen aan het origineel.

In welke alternatieve wereld?Dub > sub![]()
die Musk is toch compleet knettergekaan het worden.
Amai niet ik heb mijn verlof naar de zon gewoon geannuleerd voor deze zomer, als ge de komende weken ziet dan gaat het hier in België genieten wordenPrachtige zomerdag vandaag eh @arevee![]()
.De zon schijnt hier ook hoor. Alleen zit er wat wolkjes voorAmai niet ik heb mijn verlof naar de zon gewoon geannuleerd voor deze zomer, als ge de komende weken ziet dan gaat het hier in België genieten worden.