Je glimlach van vandaag

De lifehack van vandaag, op het strand, in zo'n halfopen tentje en met veel wind, gewoon huishoudzakjes als zandzakjes gebruiken, zodat het tentje op zen plaats blijft... ☀️

De lifehack van vandaag, op het strand, in zo'n halfopen tentje en met veel wind, gewoon huishoudzakjes als zandzakjes gebruiken, zodat het tentje op zen plaats blijft... ☀️
Om toe te voegen: Ikea hersluitbare diepvrieszakjes. Ge koopt die in dozen van 2 verschillende maten bij elkaar. Ten alle tijden hebben we daar ne voorraad van ... voor alles goed en herbruikbaar: (uiteraard) dingen invriezen, boterhammen en koekjes voor de kleine, kayakken en ne waterdichte zak voor uwe telefoon nodig, zandzakjes, op hike / kampeertrip / festival, om afval bij te houden, ... ik heb bijna altijd een paar van die zakskes bij

shopping

istad-hersluitbare-zak-met-een-patroon-rood-roze__1150191_pe884410_s5.jpg

:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Daarnet ging de deurbel. Rare kwiet die een paar keer "aama" zegt. Duwt een papiertje onder m'n neus waar iets op stond a la: "ik ben doofstom en ik wil wat geld verdienen door mijn kunstwerken te verkopen".

Terwijl ik dat lees bukt hij zich om zijn (lelijke) kunstwerkjes te nemen om die te tonen. Terwijl hij nog gebukt stond en naar de grond keek zei Ik gewoon: "sorry, ik heb geen cash geld in huis".
Waarop hij da kunstwerkje terugsteekt, zich recht stelt, eens naar me knikt en weg stapt.

(Kon ook in het scam-topic, maar ik vond het zo grappig dat hij direct door de mand viel en zijn verlies aanvaarde)

Laatst bewerkt:
Na een MX5 met het originele nummerplaat "MX LOVER" te zien rijden, en niet veel later een Ferrari met "FERRAR-1" en een Mercedes met "Mr Merc" ben ik vandaag de heilige graal tegengekomen. Een Porsche met als nummerplaat. PROSCHE.

Wat nen held.

Anyhow, als ik de meeste perso platen zie is het gewoon het bewijs van het bestaan van een belasting op marginaliteit. Well played government!

Gepersonaliseerde nummerplaten kosten 2.000 euro

Terug
Bovenaan