Green Mamba
Well-known member
Maes en lekker in een zin. Wat gaan we hier nog zien?Het is geen bier meer maar die Maes radler 0,0% is wel een verdomd lekker frisdrankje.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maes en lekker in een zin. Wat gaan we hier nog zien?Het is geen bier meer maar die Maes radler 0,0% is wel een verdomd lekker frisdrankje.
Maes en lekker in een zin. Wat gaan we hier nog zien?

Om toe te voegen: Ikea hersluitbare diepvrieszakjes. Ge koopt die in dozen van 2 verschillende maten bij elkaar. Ten alle tijden hebben we daar ne voorraad van ... voor alles goed en herbruikbaar: (uiteraard) dingen invriezen, boterhammen en koekjes voor de kleine, kayakken en ne waterdichte zak voor uwe telefoon nodig, zandzakjes, op hike / kampeertrip / festival, om afval bij te houden, ... ik heb bijna altijd een paar van die zakskes bijDe lifehack van vandaag, op het strand, in zo'n halfopen tentje en met veel wind, gewoon huishoudzakjes als zandzakjes gebruiken, zodat het tentje op zen plaats blijft...![]()

"ik bendoofstom en ik wil wat geld verdienen door mijn kunstwerken te verkopen".
Neeje,Ge had zijn papierke moeten nemen, iets doorkruisen en dan terug geven:
Tis goedkoper om ze da ni wijs te maken en dan gewoon een werkje te kopenNeeje,
Adres OCMW opzetten.

Na een MX5 met het originele nummerplaat "MX LOVER" te zien rijden, en niet veel later een Ferrari met "FERRAR-1" en een Mercedes met "Mr Merc" ben ik vandaag de heilige graal tegengekomen. Een Porsche met als nummerplaat. PROSCHE.
Wat nen held.
PROSCHE
Tijdje geleden een camionette gezien met CAMIONET
Of de goedkoopste manier om je perso plaat bij te kunnen houden nadat de vorige auto al verkocht of gestolen was.Net een Opel Corsa b met gepersonaliseerde plaat zien rondrijden. Die plaat is vast het duurste aan heel dien auto.