Je glimlach van vandaag

Gelieve wat minder te braggen met uw ochtenderectie.
@Tomski is al dik middelbare leeftijd, zo stevig zal dat wel niet meer zijn.

On topic: mijne kleine die vandaag "afstudeerde" van de kleuterklas, inclusief dansjes en liedjes die ze brachten en een diploma uitreiking.
Allemaal supercute :love:. Ik zou graag zeggen dat ik heel stoer ben gebleven, maar traantjes zijn gevloeid 😭.

Sinds 2014 altijd gewerkt bij callcenters op diverse projecten en recent bevestiging gekregen dat ik in september aan de slag kan als ICT-coördinator voor een scholengroep. Deeltijds, dus ik zal nog altijd enkele uren presteren bij callcenter om beetje deftig te blijven verdienen, maar zo kan ik me richten op een job die me inhoudelijk echt interesseert. :woohoo:

video's als deze weten me toch altijd te ontroeren. Het gebeurt niet veel dat ik een traantje weg pink, dus dat maakt het nog extra aangrijpender.

Dat had even goed een artikel over mij kunnen zijn :laugh:

Ik loop al een jaar of 3 met een stuk uit mijn identiteitskaart van 4x4mm, tijdens mijn laatste reis naar Turkije in oktober bleven ze aan de grens ginder ook minutenlang mijn identeitskaart bestuderen.
Luchtvaartmaatschappijen hebben er nog nooit op gelet, maar tegen mijn volgende vliegreis ga ik misschien toch maar eens een nieuwe identiteitskaart halen dan :unsure:
Of gewoon een paspoort meenemen?

Nog een aangename temperatuur buiten.
In de wei langs ons terrein hoor je krekels, iets verder op straat hoor je een uil.

Daarstraks tijdens een korte wandeling een eekhoorn de weg zien oversteken en een specht bezig gezien, fazanten en konijnen in de velden.

Kleine dingen om van te genieten 😊
Enkel die lijster die al om 4u30 - 5u begint vind ik wat vroeg 😅

Zondag een "double date" geregeld.

Er is hier zo'n knap vrouwke waar ik eigenlijk al heel lang eens mee wil sexen. (eigenlijk nog voordat ik mijn vrouw kende).
Maar nu ik in relatie ben, en ja die thaise vrouwen onder elkaar babbelen alles toch maar door, wil ik dat risico eigenlijk echt niet nemen.

Dus ik heb zo iets van: als ik ze niet kan hebben, geef ik ze wel aan een kameraad.

Dus zo gezegd zo gedaan, zondag gaan we op double date. Ik met mijn vrouw, en die kameraad van mij met dat vrouwke.
Wel op voorwaarde dat ik alle details achteraf mag horen wat er is gebeurd :p

Reuze benieuwd eigenlijk. Maar sexen zal hij zowiezo hoor denk ik, als hij haar eten betaalt. Want ze zit in de massage business.
Alleen heb ik enkel slechts haar orale kunsten mogen bewonderen.

Dus als die masseuse niet ging doorvertellen, waart ge vreemd gegaan? 🤔
Neen, eigenlijk niet.

Ik ben daar allemaal wat van afgestapt eerlijk gezegd.
Wij hebben precies een omgekeerde relatie:

Waar bij meeste koppels verveling optreed, is het bij mij precies omgekeerd:
In het begin bekeek ik haar wat als "rebound" girl, omdat mijn eerste relatie met mijn eerste Thaise vrouw zo perfect aanvoelde;

Maar nu, na al die maanden die al zijn verstreken hier, appreciëer ik haar meer en meer. Hoe zij dat hier volhoud, 6 dagen op 7 werken, steeds met de glimlach. Af en toe eens homesick, maar nooit tegendraads. Vol energie van de ene dag naar de andere dag.

Ik ben haar elke dag meer en meer dankbaar eigenlijk, en respecteer haar ook elke dag meer en meer.

Flauw ga ik nu ook niet doen, als ik straks op reis ben, en ik ben one on one met een massagevrouw, en die gebruikt haar mond ergens waar ik het niet verwacht, wie ben ik dan om te zeggen: stop. Maar actief op zoek gaan, nee dat doe ik niet meer.

Dus je hebt haar iemand anders zien pijpen? :unsure:
Nee ze heeft dat bij mij gedaan.

Maar ik had eigenlijk altijd meer gewild toen.

Maar nu niet meer. Nu besef ik dat die tijd voorbij is. Dus het is tijd voor iemand anders. En als ik dan een vriend gelukkig kan maken hiermee, wel: dan liever een vriend dan een vreemde.

Terug
Bovenaan