Gelieve wat minder te braggen met uw ochtenderectie.Het was vanochtend anders wel een stevige ochtendspits.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelieve wat minder te braggen met uw ochtenderectie.Het was vanochtend anders wel een stevige ochtendspits.
@Tomski is al dik middelbare leeftijd, zo stevig zal dat wel niet meer zijn.Gelieve wat minder te braggen met uw ochtenderectie.
. Ik zou graag zeggen dat ik heel stoer ben gebleven, maar traantjes zijn gevloeid
.

Of gewoon een paspoort meenemen?Dat had even goed een artikel over mij kunnen zijn![]()
Robin kan niet op vakantie met zijn gezin door barstje in zijn identiteitskaart: “We zijn 2.500 euro kwijt”
Een weekje heerlijk relaxen onder de Turkse zon. Dat was de bedoeling. Maar Gina, Robin en hun éénjarig zoontje Lorenzo raakten niet voorbij de incheckbalie in Zaventem. En dat vanwege een klein barstje in de ID-kaart van Robin.m.gva.be
Ik loop al een jaar of 3 met een stuk uit mijn identiteitskaart van 4x4mm, tijdens mijn laatste reis naar Turkije in oktober bleven ze aan de grens ginder ook minutenlang mijn identeitskaart bestuderen.
Luchtvaartmaatschappijen hebben er nog nooit op gelet, maar tegen mijn volgende vliegreis ga ik misschien toch maar eens een nieuwe identiteitskaart halen dan![]()
Dit was uw duizendste post, proficiat.Of gewoon een paspoort meenemen?

Gij zijt of kent 1 van die mannen?Alle toch ook wel bijna traantjes hier :'-)
Haha nee, volg die hun YT al een tijdje en heel de voorbereiding.. gewoon schoon moment.Gij zijt of kent 1 van die mannen?

Neen, eigenlijk niet.Dus als die masseuse niet ging doorvertellen, waart ge vreemd gegaan?![]()
Dus je hebt haar iemand anders zien pijpen?Alleen heb ik enkel slechts haar orale kunsten mogen bewonderen.

Dus je hebt haar iemand anders zien pijpen?![]()

Nee ze heeft dat bij mij gedaan.Dus je hebt haar iemand anders zien pijpen?![]()
Ge hebt gelijk. En zoals ze zeggen: het zaad van ne maat kan geen kwaadMaar nu niet meer. Nu besef ik dat die tijd voorbij is. Dus het is tijd voor iemand anders. En als ik dan een vriend gelukkig kan maken hiermee, wel: dan liever een vriend dan een vreemde.