Je glimlach van vandaag

Voelde me net in Barcelona hier thuis :love:

Zit mijn koffie te drinken, mijn madam komt af met een spaaractie van jbl via delhaize (draadloze headsets voor de jongens) en legt dat blad bovenop mijn gsm waar ik op aan het lezen was. Ze verdwijnt met dat blad en mijn gsm is weg. Ze dacht dat ze de hare mee had. Zeggen ja. Dievegge!

:laugh:
Vanavond spanking?

Anderhalf jaar geleden een nieuwe tuintafel gekocht voor een prikje (showroommodel met een kap in het blad) maar de bovenlaag begint af te pellen, wat ik niet normaal vind voor een allibertmodel.
Contact gehad met de klantendienst van de winkel: we betalen jou het volledige aankoopbedrag terug, de tafel mag je houden en je krijgt 30% korting op de nieuwprijs als je een andere bij ons koopt.

Vind ik toch netjes van hen! (Het was duidelijk niet bol.com 😝)
Dit weekend eens schoon in de papa zijn ogen kijken of hij geen nieuw tafelblad uit teak wil maken voor mij... 😇

Artikel over "Looe Island", een klein eiland voor de kust van Cornwall. In de jaren 60 gekocht door twee zussen voor een relatief prikje, die hebben er geleefd tijdens hun pensioen, en het dan weggeschonken. Nu is het een natuurgebied waar 1 koppel al 20 jaar woont als stewards. Wat een leven moet dat zijn.

we verhuizen binnenkort naar een modern huisje, en blijkbaar had de bouwheer een enorme fetish voor stopcontacten (electriciteit én LAN). In de kleine woonkamer: 13 en 4 respectieflijk. Verder in elke kamer - ook in de badkamer- overal waar ge kijkt, duiken er stopcontacten op.
Naast de telecom aansluiting, een Netgear met meer dan 30 poorten of zo.

:)

we verhuizen binnenkort naar een modern huisje, en blijkbaar had de bouwheer een enorme fetish voor stopcontacten (electriciteit én LAN). In de kleine woonkamer: 13 en 4 respectieflijk. Verder in elke kamer - ook in de badkamer- overal waar ge kijkt, duiken er stopcontacten op.
Naast de telecom aansluiting, een Netgear met meer dan 30 poorten of zo.

:)
Da’s mogelijk familie van de bouwheer van mijn huis; in élke kamer zijn er minstens 4 LAN aansluitingen en minstens 6 stopcontacten. Op zolder zijn er bijvoorbeeld 6 LAN aansluitingen en 16 :wtf: stopcontacten.

Die Wes Anderson AI trailers blijven wel fantastisch. Wat een tijden.

kwestie van tijd eer we volledige AI films krijgen, die dan nog behoorlijk goed zullen zijn ook.

Zo kunnen Stallone en Schwarzenegger nog wel een paar 1000 jaar meegaan.

Menselijke creativiteit verhuist wel naar achteraan met die evoluties.
"Ah zo gij kunt goed verhalen schrijven, die computer nog beter!"

Laatst bewerkt:
't gaat toch echt ver met die dievenbendes in Limburg

FzYD-sVWcAEZKMo

Terug
Bovenaan