Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor het eerst die beyond burger gegeten. Maar dat is echt lekker!
Wat heb je gedaan?Het was ne leuke dag vandaag, en ik voel het in mijne middelste teen, dat het morgen ook ne plezante dag gaat zijn.

Gewerkt, buitenhuis maar binnen op het werk.Wat heb je gedaan?![]()

Op dit ogenblik hier alleen regen volgens buienradar / kmi, maar 't is erg droge regen alsjehetmijvraagtRegen![]()
Hier is er 5l gevallen. Het is niet veel maar het is toch iets. En ondertussen weten we ook weer hoe dat er uit ziet.Op dit ogenblik hier alleen regen volgens buienradar / kmi, maar 't is erg droge regen alsjehetmijvraagt
en wedden dat er nu mensen gaan zijn die zeggen dat het geregend heeft en de droogte dus voorbij is...Hier is er 5l gevallen. Het is niet veel maar het is toch iets. En ondertussen weten we ook weer hoe dat er uit ziet.
En zeker als er 'Einde van de droogte' in de krant staat.en wedden dat er nu mensen gaan zijn die zeggen dat het geregend heeft en de droogte dus voorbij is...
Hier nu 1 mm gevallen, denk ik

We weten sowieso dat men morgen gaat klagen dat het nu wel eens mag gaan stoppen met regenen.en wedden dat er nu mensen gaan zijn die zeggen dat het geregend heeft en de droogte dus voorbij is...
Hier nu 1 mm gevallen, denk ik
Niks van, vandaag al!We weten sowieso dat men morgen gaat klagen dat het nu wel eens mag gaan stoppen met regenen.

waarschijnlijk zoals de stoelgang van de vader van zijne baasdat lijkt eigenlijk op een van die verhalen die gij hier zelf soms post, maar goed, 't was uwe kameraad dus.