Inbe4![]()
Fons jongen, zo een klet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inbe4![]()
Wat een klet peekenFons jongen, zo een klet
Wat een klet peeken
Ne witte...Tis nen albino peken
Op hun hoogtepuntIk zit in mijn living en ik hoor Guns 'n Roses zonder dat ik een ticket van 100 euro moet betalen.
Only with a nickname change![]()
Nog geen reden tot klagen hier hoor...
Love Hina theme loop in mijn hoofd nu, thxMijn Love Hina manga's verkocht en die mens was daar zo blij mee. Ik ben echt gelukkig voor hem.
En nog beter, de kleine zijn eerste tandjes mogen voelen. Die beet plots in mijn vinger.

Godverdomme. Hoeveel voor gekregen als'k zo curieus mag zijn? Ik moest u nog lowballe ma gans vergeten.Mijn Love Hina manga's verkocht en die mens was daar zo blij mee. Ik ben echt gelukkig voor hem.
En nog beter, de kleine zijn eerste tandjes mogen voelen. Die beet plots in mijn vinger.

Waren ze op de radio?Ik zit in mijn living en ik hoor Guns 'n Roses zonder dat ik een ticket van 100 euro moet betalen.

ik ook... ik zie ze zelfs nog zonder dat ik uit mijne luie zetel moet komen...Ik zit in mijn living en ik hoor Guns 'n Roses zonder dat ik een ticket van 100 euro moet betalen.
Eigenlijk geen glimlach voor mij. Zo'n religieuze gekken maken mij gewoon slechtgezind.https://www.hln.be/dessel/we-zien-h...en-metalheads-te-bekeren-op-graspop~a8eccd38/
Paywall en kan het niet helemaal lezen maar ik zie ze al proberen.
![]()
Het is meer het concept. Van alle plaatsen om dit te doen is dit toch wel de slechts mogelijke plaats.Eigenlijk geen glimlach voor mij. Zo'n religieuze gekken maken mij gewoon slechtgezind.