Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik hoor mijn jongste zoon buiten krijsen, ik ga eens kijken of ze mekaar de kop aan het inslaan zijn. Oudste zoon staat op de glijbaan met zijn lichtzwaard "It's over Anakin, I have the high ground!". De jongste speelt krijsende Anakin in de lava.
![]()

Mensen. Ik weet niet goed waar te posten. Dus doe ik het hier maar.
Het kan mss helpen tijdens deze warme dagen.

Typisch tweezakkerij van de dames. Door het gebruik van "oud mannetje" impliceer je eigenlijk al viezerik, vetzak (of het heeft op zijn minst toch een denigrerende toon). En dan toch kicken op het compliment. Faut le faireGlimlach van een paar dagen geleden.
Sinds lang was ik nog eens mijn zoontje zelf gaan halen na school en hij wou nog even spelen in een speeltuintje naast ons.
Op een bepaald moment komt er een oud mannetje naast mij zitten en begon te klagen over het weer dat het veel te warm was etc...
Dus een beetje zoals 89% van de Belgen.
Anyway opeens, na een kleine periode van stilte, zegt hij heel verlegen;
"Ik heb vroeger nog iemand gekend met zulk een schoen ogen gelijk gij."
Me;
Het was niet wat hij zei wat is schattig vond maar vooral de manier waarop hij het zei. Supercute.![]()

Typisch tweezakkerij van de dames. Door het gebruik van "oud mannetje" impliceer je eigenlijk al viezerik, vetzak (of het heeft op zijn minst toch een denigrerende toon). En dan toch kicken op het compliment. Faut le faire![]()
OK juffrakeDat maak jij ervan, ik impliceer helemaal niets. Ik zeg "oud mannetje" omdat ik hem oprecht schattig vond so chill effe.
Ik las dat bericht ook helemaal niet zo, MyllanaDat maak jij ervan, ik impliceer helemaal niets. Ik zeg "oud mannetje" omdat ik hem oprecht schattig vond so chill effe.
De meeste goorlappen zijn een pakje jonger en als ik merk dat ze (eender wat voor leeftijd) me aanspreken op een manier die mij niet bevalt dan stopt het gesprek nog voor het begonnen is.
Ik had toch ook niet die indruk toen ik dat compliment maakteIk las dat bericht ook helemaal niet zo, Myllana
Ik lees ook nergens dat je kickt op het compliment, maar dat je wat hij vertelde gewoon schattig vond (en dus ook gewoon aangaf dat hij geen vies mannetje was).
Ik dacht, toen ze dat beschreef, aan Nestorix (uit Asterix), niet aan Nestorius.Ik had toch ook niet die indruk toen ik dat compliment maakte
BuffyWinters was dan beter geweest![]()

Ocherm, laat die kinderen es fatsoenlijke films kijken.Ik hoor mijn jongste zoon buiten krijsen, ik ga eens kijken of ze mekaar de kop aan het inslaan zijn. Oudste zoon staat op de glijbaan met zijn lichtzwaard "It's over Anakin, I have the high ground!". De jongste speelt krijsende Anakin in de lava.
![]()
Kheb wel geen powers tegen de hitteYou underestimate my powerrrrrrr!
Sorry, ik krijg ze niet warm voor Jan Verheyen zijn werkOcherm, laat die kinderen es fatsoenlijke films kijken.