Je glimlach van vandaag

Glimlach van gisteren eigenlijk... John Fogerty in Sportpaleis... veel oude mensen in het publiek inclusief m'n vader, en stilletjes aan ook mezelf (36), maar whatever de dokter voorschrijft aan John Fogerty om op z'n 78 nog zo goed op het podium te staan... dat wil ik ook.

Zou het iets legaals zijn? 😅

Glimlach van gisteren eigenlijk... John Fogerty in Sportpaleis... veel oude mensen in het publiek inclusief m'n vader, en stilletjes aan ook mezelf (36), maar whatever de dokter voorschrijft aan John Fogerty om op z'n 78 nog zo goed op het podium te staan... dat wil ik ook.

Zou het iets legaals zijn? 😅
Zelfde gevoel bij Peter Gabriel dinsdag!

Deze week heeft mijn moeder het appartement overgekocht van mijn grootouders aan zee waar ik vroeger altijd op vakantie ging.

Dit weekend zitten we er toevallig ook, zonet ben ik met mijn dochter (9 maand) een wandeling gaan doen en wat gaan drinken terwijl zij wat kon spelen en haar fruitpap eten. Het besef dat ik met mijn dochter de komende x aantal jaar dezelfde blije herinneringen kan maken aan zee als dat ik er zoveel heb kwam plots naar boven. Echt een onbetaalbaar gevoel, instant happiness :)

Dochterlief die eindelijk de klik heeft gemaakt om zelf te stappen. 🥰

Enkel moet ze het net op vakantie doen en is er hier een gevaarlijke trap die natuurlijk alle aandacht trekt 🤷🏻‍♀️

Jaarlijkse ergenis is momenteel een kleine glimlach.

1 warme dag en de achterburen beginnen weer met feestjes/muziek.
Er is al zoveel gedaan, zelf gaan aanbellen, online bericht sturen, politie laten gaan. Telkens tijdelijk.

Vanavond een facebookpost in de lokale "ge zijt van groep" gezet met de vraag of het festivalseizoen al is begonnen.

Meteen een reactie van haar dat het pas namiddag is, zij zich ook mogen amuseren en het hun tuin is!

De ene na de andere reactie erop dat mensen hun al hebben aangesproken en dat het storend is en ze moeten rekening houden met hun buren.

Het is opeens muisstil, zowel buiten als online :rofl: :rofl:

Jaarlijkse ergenis is momenteel een kleine glimlach.

1 warme dag en de achterburen beginnen weer met feestjes/muziek.
Er is al zoveel gedaan, zelf gaan aanbellen, online bericht sturen, politie laten gaan. Telkens tijdelijk.

Vanavond een facebookpost in de lokale "ge zijt van groep" gezet met de vraag of het festivalseizoen al is begonnen.

Meteen een reactie van haar dat het pas namiddag is, zij zich ook mogen amuseren en het hun tuin is!

De ene na de andere reactie erop dat mensen hun al hebben aangesproken en dat het storend is en ze moeten rekening houden met hun buren.

Het is opeens muisstil, zowel buiten als online :rofl: :rofl:
Username checks out

Woow! Al kennen ze de jungle goed en wisten ze hoe te overleven, toch wel knap gedaan van die kinderen! :eek2:

Jammer van de doden (waaronder de moeder en de piloot), maar het moet dus niet allemaal altijd negatief zijn.

Woow! Al kennen ze de jungle goed en wisten ze hoe te overleven, toch wel knap gedaan van die kinderen! :eek2:

Jammer van de doden (waaronder de moeder en de piloot), maar het moet dus niet allemaal altijd negatief zijn.
"kinderen van 13, 9 en 4 jaar oud en de baby van 11 maanden"
Effe 40 dagen overleven in de jungle met een baby van 11 maanden. Dat zou de meeste volwassenen al niet lukken.
Fuck dat is indrukwekkend 😮😮😮

maar dan overleeft die niet he.
jawel he, lokaas moet ge kunnen hergebruiken. de kaas op een muizenval geraakt ook niet opgegeten, he. Dus ge plaats die kleine op een steen en vlak ervoor leg je de val. Al wat ge moet doen is zorgen dat de beestjes maar langs ene kant naar de baby geraken.

of met andere woorden: ge moet mij gene baby toevertrouwen en met uitbreiding geen enkele kleine

"kinderen van 13, 9 en 4 jaar oud en de baby van 11 maanden"
Effe 40 dagen overleven in de jungle met een baby van 11 maanden. Dat zou de meeste volwassenen al niet lukken.
Fuck dat is indrukwekkend 😮😮😮
Wel enige nuance. Het zijn "inheems" kinderen die (bijna letterlijk) opgevoed zijn in de jungle.
Ze weten perfekt welke vruchten, planten en insecten .. eetbaar en welke giftig zijn daar op die locatie, iets dat de gemiddelde persoon niet weet.

Dus je kan niet zomaar 1 op 1 vergelijken met ne Vlaming die ze daar in de jungle droppen en die zijn plan maar moet trekken voor 40 dagen.

Toch blijft het een knalprestatie. Dat zo'n kinderen koel kunnen blijven en niet in paniek slagen is toch niet zo evident.
En inderdaad al zeker niet met zo'n baby in de armen.

Naar Rome gevlogen en de douane daar was een ervaring.
Kerel opent of scant mijn paspoort niet eens en gooit het gewoon terug :laugh: Hetzelfde voor mijn vrouw (niet-EU) die dus wel effectief een stempel nodig had :crazy:

Ik wou dat ik ook zo zero fucks kan geven om mijn werk

Rome zelf is wel geweldig! :love:

Wel enige nuance. Het zijn "inheems" kinderen die (bijna letterlijk) opgevoed zijn in de jungle.
Ze weten perfekt welke vruchten, planten en insecten .. eetbaar en welke giftig zijn daar op die locatie, iets dat de gemiddelde persoon niet weet.

Dus je kan niet zomaar 1 op 1 vergelijken met ne Vlaming die ze daar in de jungle droppen en die zijn plan maar moet trekken voor 40 dagen.

Toch blijft het een knalprestatie. Dat zo'n kinderen koel kunnen blijven en niet in paniek slagen is toch niet zo evident.

hats off voor die kinders! (ook al zijn ze inheems)

Lol, Dune 2 van Westwood studios bestaat nu als android app.

Niet hetzelfde zonder een muis maar toch wel best nostalgisch. :love:

Reporting! Affirmative! Building! Construction complete!

Overleefden ook van meegenomen meel uit het vliegtuig.

Colombia en meel in een vliegtuig.

Op cocaïne kunt ge wel een hele tijd blijven gaan ja.

Stonden wsl nog regelmatig te dansen ook.

Terug
Bovenaan