Je glimlach van vandaag

Vooruit dan maar. Voor @Avondland

ezgif-4-66d6a7de78.jpg

Ik leefde in de veronderstelling dat ik morgen een presentatie moet brengen, wat nachtwerk in’t hotel zou betekenen.
Blijkbaar is de agenda veranderd en sta ik er pas op voor vrijdag.

Naar de bar dus!

En nu even serieus. Goed dat je de fiets neemt.
Zelf gebruik ik de volgende website om de veiligste route te vinden tussen A en B : https://brouter.de/brouter-web/#map=13/50.8156/5.1270/standard&profile=safety

Je kan je profiel kiezen (snelste, veiligste, mooiste, ...). Je hebt meestal ook nog twee of drie alternatieven voor elk van deze profielen (onderaan in 't menu)
Brouter is inderdaad een heel handige. Je kan daar ook zien hoeveel kasseien, gravel, ... je passeert. Soms begin ik op fietsnet.be en verfijn daarna op brouter, maar dat is vooral voor de langere (meerdaagse) trajecten. Dan mogen het wat langere scenic routes zijn.

Fiets + camionette van het werk!
Ja klopt.
En ik mag er van mijn baas geen bumper stickers meer op kleven :( :(
Dat zou nu eens de enige reden zijn waarom ik nog een eigen wagen aanschaf.... Maar zo gek ben ik nu ook weer niet.
(privé gebruiken met zijn diesel vind hij dan weer wel ok :p )

Bovendien: our lives are ending, one minute at the time.
Als ik dan 3 dagen per week moet doorbrengen tussen 4 muren, dan wil ik die toch nog wat kleur geven door op z'n minst van en naar het werk te genieten van het leven, de natuur opsnuiven, en een kleurtje opdoen :p

Eens stoppen bij een weide , de hete adem van een koe voelen,
een schaap knuffelen. Ja dat doe ik toch ook allemaal hoor.

Ja klopt.
En ik mag er van mijn baas geen bumper stickers meer op kleven :( :(
Dat zou nu eens de enige reden zijn waarom ik nog een eigen wagen aanschaf.... Maar zo gek ben ik nu ook weer niet.
(privé gebruiken met zijn diesel vind hij dan weer wel ok :p )

Bovendien: our lives are ending, one minute at the time.
Als ik dan 3 dagen per week moet doorbrengen tussen 4 muren, dan wil ik die toch nog wat kleur geven door op z'n minst van en naar het werk te genieten van het leven, de natuur opsnuiven, en een kleurtje opdoen :p

Eens stoppen bij een weide , de hete adem van een koe voelen,
een schaap knuffelen. Ja dat doe ik toch ook allemaal hoor.

Haha, ik krijg instant zo'n beeld voor mijn ogen:

Wp9ccyfYKe2v65iL3QAwvfSD5yS5i1yIV2jbSJuLg-k.jpg

Het is maar wat je ontwikkeld noemt
Ik denk dat veel mensen niet beseffen hoe moeilijk is om zo'n wagen te ontwerpen die aan die lage prijs kan geproduceerd worden.
Volgens mij is die wagen ontwikkeld, trouw aan het concept en het doel dat vooropgezet werd.
Je ziet dat trouwens ook aan de verkoopscijfers, 25% van de markt van quadricycles in Frankrijk zijn deze in zijn segment vrij dure want elektrische wagen.

Laatst bewerkt:
Het is misschien niet de mooiste wagen, maar voor een goedkope en kleine, wendbare stadswagen is dit wel een prima ding(etje)!
Die dingen zijn de grootste vergissing die ze ooit toegelaten hebben op de openbare weg. Zelfs nu nog kun je met die dingen gewoon de weg op zonder ook maar enige rijervaring met een auto.

Die dingen zijn de grootste vergissing die ze ooit toegelaten hebben op de openbare weg. Zelfs nu nog kun je met die dingen gewoon de weg op zonder ook maar enige rijervaring met een auto.
Dit zijn toch niet van die Aixam toestanden?
Zo ja, inderdaad verbieden!

Lees hier ergens Menen , dan kan het nie anders da mijn artiesten brein aan Mario Punk denkt .

Iemand gezien met de nummerplaat Fistik. Het was iemand van vreemde origine, dus waarschijnlijk zijn naam maar kvond het toch grappig

Terug
Bovenaan