Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brouter is inderdaad een heel handige. Je kan daar ook zien hoeveel kasseien, gravel, ... je passeert. Soms begin ik op fietsnet.be en verfijn daarna op brouter, maar dat is vooral voor de langere (meerdaagse) trajecten. Dan mogen het wat langere scenic routes zijn.En nu even serieus. Goed dat je de fiets neemt.
Zelf gebruik ik de volgende website om de veiligste route te vinden tussen A en B : https://brouter.de/brouter-web/#map=13/50.8156/5.1270/standard&profile=safety
Je kan je profiel kiezen (snelste, veiligste, mooiste, ...). Je hebt meestal ook nog twee of drie alternatieven voor elk van deze profielen (onderaan in 't menu)
Ja klopt.Fiets + camionette van het werk!

)
Ja klopt.
En ik mag er van mijn baas geen bumper stickers meer op kleven![]()
Dat zou nu eens de enige reden zijn waarom ik nog een eigen wagen aanschaf.... Maar zo gek ben ik nu ook weer niet.
(privé gebruiken met zijn diesel vind hij dan weer wel ok)
Bovendien: our lives are ending, one minute at the time.
Als ik dan 3 dagen per week moet doorbrengen tussen 4 muren, dan wil ik die toch nog wat kleur geven door op z'n minst van en naar het werk te genieten van het leven, de natuur opsnuiven, en een kleurtje opdoen
Eens stoppen bij een weide , de hete adem van een koe voelen,
een schaap knuffelen. Ja dat doe ik toch ook allemaal hoor.
Die auto is ontwikkeld om zo goedkoop mogelijk te zijn, de deur is dus bruikbaar aan beide kanten.![]()
de fiat multipla die gekrompen is in de was. Geen idee welke wijn ze drinken bij Citroën, maar tmoet straffe zijn
![]()
Het is maar wat je ontwikkeld noemtDie auto is ontwikkeld om zo goedkoop mogelijk te zijn, de deur is dus bruikbaar aan beide kanten.
Ik denk dat veel mensen niet beseffen hoe moeilijk is om zo'n wagen te ontwerpen die aan die lage prijs kan geproduceerd worden.Het is maar wat je ontwikkeld noemt
Het is misschien niet de mooiste wagen, maar voor een goedkope en kleine, wendbare stadswagen is dit wel een prima ding(etje)!![]()
de fiat multipla die gekrompen is in de was. Geen idee welke wijn ze drinken bij Citroën, maar tmoet straffe zijn
![]()
Die dingen zijn de grootste vergissing die ze ooit toegelaten hebben op de openbare weg. Zelfs nu nog kun je met die dingen gewoon de weg op zonder ook maar enige rijervaring met een auto.Het is misschien niet de mooiste wagen, maar voor een goedkope en kleine, wendbare stadswagen is dit wel een prima ding(etje)!
Dit zijn toch niet van die Aixam toestanden?Die dingen zijn de grootste vergissing die ze ooit toegelaten hebben op de openbare weg. Zelfs nu nog kun je met die dingen gewoon de weg op zonder ook maar enige rijervaring met een auto.
mooi is die niet.kvind da percies nog wel ne mooie voituur
hey iedereen zij mening e.mooi is die niet.
nuttig en praktisch, ja. mooi: nee.
true enough.hey iedereen zij mening e.
waarom denk ik nu spontaan aan een Transformer?maar ik ben dan ook geen automens.