Is Forumgebruiker ook zo boos op jullie

Beste @KO
Beste @Destel

Ik had nog een reminder verwacht, samen met alle te bespreken punten. Gezien de ernst van de situatie hoop ik ten zeerste dat ons overleg van deze middag kan doorgaan. Graag reactie asap.

P.S. Ik ben mijn yogamat thuis vergeten, helaas.

Met vriendelijke groeten

BlackOccult
 
Beste @KO
Beste @Destel

Ik had nog een reminder verwacht, samen met alle te bespreken punten. Gezien de ernst van de situatie hoop ik ten zeerste dat ons overleg van deze middag kan doorgaan. Graag reactie asap.

P.S. Ik ben mijn yogamat thuis vergeten, helaas.

Met vriendelijke groeten

BlackOccult
Ja maar den beamer ?!?
 
Beste,

Ik ben op welverdiende vakantie tot 3 april 2021. @Loser volgt de dagelijkse werking verder op. Voor alle andere vragen kan u ons secretariaat bereiken op weekdagen van 08u-18u.

Met vriendelijke groeten en tot binnenkort,

Destel
 
Ik weet dat er geen indringende reclame zou komen hier, maar omdat bureaucratische ambtenaren er extra gevoelig aan zijn een korte commerciële onderbreking:
sp38714892_sc7
Perforator-Leitz-New-NeXXt-5038-2-gaats-16vel-zwart-(c)310221.jpg
0064922.png
Kafka-index.JPG


En voor moesten jullie dreigen klaar te komen bij het zien van deze afbeeldingen:
n-sok-bicolor-green-2802-557.jpg
 
Beste,

Ik ben op welverdiende vakantie tot 3 april 2021. @Loser volgt de dagelijkse werking verder op. Voor alle andere vragen kan u ons secretariaat bereiken op weekdagen van 08u-18u.

Met vriendelijke groeten en tot binnenkort,

Destel
@all @channel weten jullie hier iets van? deze mail komt hier binnen, kunnen jullie er even naar kijken?

grts
 
Beste @KO
Beste @Destel

Ik had nog een reminder verwacht, samen met alle te bespreken punten. Gezien de ernst van de situatie hoop ik ten zeerste dat ons overleg van deze middag kan doorgaan. Graag reactie asap.

P.S. Ik ben mijn yogamat thuis vergeten, helaas.

Met vriendelijke groeten

BlackOccult
@Portfoliomanagement,

Ik had begrepen dat we hier dan uiteindelijk toch geen resources voor kunnen vrijmaken?
Mails van BO voorlopig verticaal klasseren?

Mvg
 
@all @channel Deze mail was bestemd voor de personen in kwestie, gelieve die te negeren.
@team Graag reactie.

grts
@Loser gelieve mij niet meer in cc te zetten bij deze mails. Ik heb het nu al zo bijzonder druk
@teammanager: graag teams meeting deze namiddag over email etiquette.
Graag reactie voor 12u10 vandaag
Mvg
 
Terug
Bovenaan