Is Beyond Gaming woke gegaan?

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
Ik heb nu ondertussen twee, drie, vier, vijf, nee zes! plaatsen gevonden waar de roze tinten verplicht getoond worden aan de gebruikers nu. En dat enkel in de donkere tint. Ik vind dat ze er zwaar aan het overgaan zijn. Waar is onze mannelijkheid naartoe? Straks denken ze dat wij allemaal mietjes zijn.

Deze kleuren zijn onveranderlijk en ik ben te lui of te simpel om die aan te passen, bijgevolg is alles slecht!

Ik wil mijn tijd teruggestort hebben op mijn rekening aub, vanaf januari graag.

Geef een click like subscribe als je akkoord bent!
 
Ja sorry hoor maar ik vind toch ook wel dat het fuschia toch wel wat mietjesachtig is hoor. Ik had veel liever wat meet olijfgroen, champagnekleuren en gouden lijntjes gezien.
 
Na 5 minuten het light theme ben ik zo woke alsof ik 5 xtc pillen en een gram coke naar binnen gewerkt heb.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Ik zou zelfs durven voorstellen om een partnership aan te gaan met Think Pink.
Een roze skin en sponsorgeld van hun in ruil voor kwalitatieve posts en een TP subforum met posts die geen pijn doen aan de ogen.
 
Dat maag


Wat? Meen je dat? Gepersonaliseerde inclusiviteit? Is dat godsamme-nog-aan-toe echt geen grap? Nu gaat het erover. Waar zit Unia nu hé? Nu ziede ze niet!
wel weer toevallig dat dat 2 crewmembers zijn die weer al die toffe features krijgen, wij moeten het hier doen met een dark en light theme. Ze zijn daar weer als ons gecrowfund geld aant verbrassen aan onnozelheden he. Waar zit sihame al kaw@Loser
 
Ik heb nu ondertussen twee, drie, vier, vijf, nee zes! plaatsen gevonden waar de roze tinten verplicht getoond worden aan de gebruikers nu. En dat enkel in de donkere tint. Ik vind dat ze er zwaar aan het overgaan zijn. Waar is onze mannelijkheid naartoe? Straks denken ze dat wij allemaal mietjes zijn.

Deze kleuren zijn onveranderlijk en ik ben te lui of te simpel om die aan te passen, bijgevolg is alles slecht!

Ik wil mijn tijd teruggestort hebben op mijn rekening aub, vanaf januari graag.

Geef een click like subscribe als je akkoord bent!

Ik weet niet wat ge bedoeld of waar dit over gaat. Maar ik denk wel dat ge te simpel bent idd.
 
Ik heb nu ondertussen twee, drie, vier, vijf, nee zes! plaatsen gevonden waar de roze tinten verplicht getoond worden aan de gebruikers nu. En dat enkel in de donkere tint. Ik vind dat ze er zwaar aan het overgaan zijn. Waar is onze mannelijkheid naartoe? Straks denken ze dat wij allemaal mietjes zijn.

Deze kleuren zijn onveranderlijk en ik ben te lui of te simpel om die aan te passen, bijgevolg is alles slecht!

Ik wil mijn tijd teruggestort hebben op mijn rekening aub, vanaf januari graag.

Geef een click like subscribe als je akkoord bent!
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

!!!!!!!
 
Mensen wanneer ze op de """"nieuwe"""" BG dark skin komen :

1632254116786.png
 
Terug
Bovenaan