iPhone met abonnement kopen?

MBoddin04

Active member
Crowdfunder FE
Wij moeten hier thuis op zoek naar een nieuwe smartphone. Gezien we iPhone gewend zijn en ook andere toestellen op icloud gesynched zijn, willen we ook opnieuw bij Apple blijven.
Wat zijn jullie ervaringen met de aanschaf van een iPhone met abonnement? Ik moet sowieso de kost van het abonnement zelf betalen.
Zie deze promo van Orange: Promo orange
Iphone 11 voor €589,95 met abonnement van €20,00 per maand. De 8GB data die ik bij dat abonnement heb, is voldoende voor mij. Als ik puur het abonnement vergelijk dan lijkt me dit best mee te vallen. Voor €20/maand bij Mobile vikings heb je vb maar 7GB.
nieuwprijs iPhone 11 bij vb. Coolblue is €676,00. Met andere woorden een korting van €85,00.
hoe zit die promo van Orange precies in elkaar? Na 2 jaar abonnement betalen is die iPhone van mezelf en kan ik ook uit het abonnement stappen? Idem voor de iPhone SE, daar is er zelf een korting van €200,00 met dezelfde voorwaarden.

vergeet ik hier nog iets?
Het is sowieso de bedoeling geen €1.000,00 te betalen voor een smartphone maar ik vraag me wel af of ik meteen een 5G smartphone moet voorzien?
Meningen?

we hebben ook zitten zien naar het nieuwe model Iphone se (2020). Iemand ervaringen met dit model? Ben bang dat het scherm wat klein zal uitvallen. Ik kom nu van een iPhone X
 
Laatst bewerkt:
Je veronderstellingen kloppen.

Lijkt mij dus een goede deal want je krijgt een mooie korting + je kan nu unlimited nemen voor 30 euro. Is een 'speciale' korting die al even aan de gang is, ik ben er ook al even op overgeschakeld.

Dus je krijgt nog meer korting op het toestel en je abbo per maand blijft dezelfde prijs..

Geen echte mening wat betreft die 5G hier. Ik neem aan dat je met 4G wel nog even zoet bent (eer 5G overal zal uitgerold zijn).
 
Je veronderstellingen kloppen.

Lijkt mij dus een goede deal want je krijgt een mooie korting + je kan nu unlimited nemen voor 30 euro. Is een 'speciale' korting die al even aan de gang is, ik ben er ook al even op overgeschakeld.

Dus je krijgt nog meer korting op het toestel en je abbo per maand blijft dezelfde prijs..

Geen echte mening wat betreft die 5G hier. Ik neem aan dat je met 4G wel nog even zoet bent (eer 5G overal zal uitgerold zijn).
Altijd toch enige argwaan bij dergelijke deals uiteraard.. de unlimited hoef ik niet te hebben. Ik zit nu op een maandelijks verbruik van 5GB met uitschieters van 6 tot 7. Met 8GB ben ik dus zeker voldoende voorzien.
Heb jij ervaring met de iPhone 11 tegenover SE(2020)?
 
Altijd toch enige argwaan bij dergelijke deals uiteraard.. de unlimited hoef ik niet te hebben. Ik zit nu op een maandelijks verbruik van 5GB met uitschieters van 6 tot 7. Met 8GB ben ik dus zeker voldoende voorzien.
Heb jij ervaring met de iPhone 11 tegenover SE(2020)?

Neen, al zal dat sowieso wel een mooie upgrade zijn, vermoed ik. En wat betreft de verschillende abbo's: ik dacht eerste dat je 'intense' met 15G wou. Vandaar de verwarring.

En je krijgt hier gewoon een korting op voorwaarde dat je 1 jaar lang klant bent. That's it. Geen bijkomende voorwaarden zoals bijkomend datapakket (zoals bv. bij Proximus ofzo).
 
En domiciliëring is verplicht voor je abo ipv overschrijving. Maar blijft hetzelfde, betalen moet je toch
 
En domiciliëring is verplicht voor je abo ipv overschrijving. Maar blijft hetzelfde, betalen moet je toch
Neen, al zal dat sowieso wel een mooie upgrade zijn, vermoed ik. En wat betreft de verschillende abbo's: ik dacht eerste dat je 'intense' met 15G wou. Vandaar de verwarring.

En je krijgt hier gewoon een korting op voorwaarde dat je 1 jaar lang klant bent. That's it. Geen bijkomende voorwaarden zoals bijkomend datapakket (zoals bv. bij Proximus ofzo).
Ja klopt inderdaad. Bij base is het gewoon het abonnement van €20 dat ik anders toch zou nemen. Op de SE krijg je dan een korting van €200,00 zonder extra kosten. Heb alle websites van de providers eens afgespeurd en overal komt daar een maandelijks abonnement voor data bij.
Op de 11 is de korting iets minder groot maar nog steeds mooi. Uiteindelijk schelen de SE en 11 €300,00 in aankoopprijs (incl promo). Weet niet of ik €300,00 over heb om een groter scherm te krijgen.
Toch maar eens fysiek in de winkel gaan kijken naar beide modellen.
Dommiciliëring gebruik ik toch standaard voor al onze facturen, dus maakt me zeker niet
 
Voor de volledigheid, unlimited is relatief. Je internetsnelheid zal vertraagd (aka"throttled") worden na 30GB.

5G is pure marketing voorlopig in België, hoef je niet naar te kijken
 
Terug
Bovenaan