Multimedia iPhone 8 of X

Status
Niet open voor verdere reacties.

Selderijstok

Active member
Crowdfunder FE
West-Flanders
iTrader: 99% (265/268)
Gevraagde goederen
iPhone 8
iPhone X
Ik zoek nog een basis versie van de iPhone 8 of X in zwart of wit, zet er ook nog even de status bij van batterij en je prijs :)
Als de batterij nog acceptabel is en de staat dan doe ik niet moeilijk.

Thanks
 
ik heb nog een iphone 8 liggen in goede staat ( altijd in hoesje gezeten) met batterij die het op het laatste nog een volledige dag rekte. heeft wel één klein defectje en dat is dat de microfoon tijdens het bellen om één of andere reden een super laag volume heeft, en met wat lawaai op de achtergrond hoor je de mensen niet goed... geen idee of het een bug , of defect is. luidspreker in andere apps en telefoon calls op luidspreker werkt wel perfect...

bied maar iets als je interesse hebt en ik denk er over na.
 
ik heb nog een iphone 8 liggen in goede staat ( altijd in hoesje gezeten) met batterij die het op het laatste nog een volledige dag rekte. heeft wel één klein defectje en dat is dat de microfoon tijdens het bellen om één of andere reden een super laag volume heeft, en met wat lawaai op de achtergrond hoor je de mensen niet goed... geen idee of het een bug , of defect is. luidspreker in andere apps en telefoon calls op luidspreker werkt wel perfect...

bied maar iets als je interesse hebt en ik denk er over na.
Het is voor mijn ma, dus ik zal eentje moeten hebben die wel nog 100% werkt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan