Gebruiken jullie nog een screenprotector op jullie Iphone 16?
Ik deed dat vroeger altijd maar zit nu al 2jaar zonder op mijn oude Iphone en denk dat ik me er wel terug aan zou ergeren als terug eentje op ligt.
Ik ben daar zelf ook enorm slecht in om te plaatsen
Ik zou er altijd ene plaatsen…
Op toestel van mn werk dak tijdelijk ff gebruikt heb (ne gewone 13) had ik er gene gelegd en omduur komen daar toch veel van die haarkrasjes op ze…
Ne goeie tempered glass merk je imo niet echt? Dus weet niet waarom het u zou storen.
Zeker met een case die raised edges heeft neutraliseert dat eigenlijk die screenprotector.
Ik ben wel goed om ze te leggen, het is eigenlijk echt niet moeilijk…
Scherm proper maken met zo vochtig doekske da bij de protector normaal geleverd is. Goed droogwrijven met da microfiber doekje.
Dan met zo nen sticker al da stof eraf doen en dit kunde echt nie genoeg doen. Uw screenprotector achterkant velleke eraf trekken en hem naar beneden gericht houden dat er geen stof opvalt, en ik hou em ook meteen dicht boven de gsm zelf om toch die last second stofjes wa te mijden… desnoods nog rap met die sticker ze eraf halen.
Screenprotector leggen is nu meestal met een bijgeleverd kitje, dus ge kunt hem eigenlijk niet schuin leggen. En doe je het manueel tja gewoon goed mikken haha.
Daarna een tikje int midden van uw scherm en hij begint em volledig in te trekken, daarna gewoon de bellen eruit wrijven.
Maja ok, meeste stappen blijven wel van toepassing…. Maar het plaatsen met zo toolke is wel handig.