Content van deze screenprotector? Voelt hij glad aan?
Heb ene erop liggen waar ik niet content van ben, en zo’n 2 pack van spigen was maar 19 euro ofzo…..
Ik ben er wel content van, voelt inderdaad glad aan.
Ik heb ook de Spigen genomen voor de applicator en het feit dat er 2 stuks in zaten.
Voor mijn broer heb ik dezelfde genomen (hij heeft de Pro) en ik heb er nog geen klachten van gehoord.
Mijn pa heeft een Otterbox Defender als case, voor hem nam ik een screenprotector met applicator van hetzelfde merk maar die was toch wat meer sukkelen om te plaatsen.
Het systeem van Spigen werkte makkelijker.
Ondertussen de eerste reis gedaan en wat foto’s getrokken, de cameraknop heb ik enkele keren getest maar in feite voegt die niet zoveel toe.
Met een vergrendeld scherm is het wel gemakkelijk dat je direct de camera kan openen, maar verder…
De werking op zich is wel goed, maar het kan ook zonder knop perfect.
Batterijduur is wel top, ik had na een dag altijd nog iets van 50% over, tijdens het ontbijt even aan de lader en na het ontbijt zat hij al vol.
Dat was op het laatste wel een heikel punt aan mijn 8, die liep leeg terwijl je ernaar keek.
Het formaat ben ik ondertussen al goed gewoon, wanneer ik nu de SE (3de generatie) van mijn ma vastneem voelt die precies zo klein aan.
Edit: 1 klein minpuntje misschien: ik heb een bureaulamp met in de voet een draadloze Qi-lader, door die dikkere camerabult maakt die geen goed contact meer met de telefoon om op te laden. Met mijn 8 ging dat perfect.