Iphone 16

Hier ook nog steeds aan het wachten op bericht van lab9.
Vorige week rond 14u pre order pro max black voor ophaling winkel.

bestelstatus staat wel al sinds gisteren op "klaar om te versturen"

Net een bericht gekregen van Vandenborre dat mijn toestel binnen 4-5 weken zal geleverd worden. Ik had het toestel nochtans op 13 september besteld. Les geleerd, volgende keer bestel ik gewoon bij Apple zelf.

Net een bericht gekregen van Vandenborre dat mijn toestel binnen 4-5 weken zal geleverd worden. Ik had het toestel nochtans op 13 september besteld. Les geleerd, volgende keer bestel ik gewoon bij Apple zelf.
Same hier. Benieuwd wanneer lab9 erdoor komt. Nu weet ik toch dat zakelijke aankoop op apple site ook terug mogelijk is. Dom dom!

Ik sta als eerste op de lijst bij Lab9 Roeselare voor een 16 Pro Max 256GB wit (pre-order in de winkel stipt om 14u) en er is geen enkel exemplaar binnengekomen op de lancering want ik heb even opgebeld vorige vrijdag. Er waren maar een handvol Pro Max binnengekomen, vooral grote capaciteiten & voor een zwart model waren er bijvoorbeeld meer dan 20 mensen op de lijst.

Tjah eigen schuld denk ik dan. Waarom zou je via Lab9 bestellen…
Goh, 2 redenen:
1) winkel is vlakbij mijn werk
2) vorig jaar iPhone 15 Pro Max die is ‘verloren’ geraakt bij PostNL en 7 weken gedoe mee gehad en uiteindelijk nog een jaartje verder gedaan met mijn toestel. Deze keer wil ik graag in een winkel afhalen.

Hier bij Coolblue besteld op 13/9 rond 14:30u en afgelopen vrijdag ‘s ochtends rond 09:30u gaan ophalen. Er stonden 14 wachtenden voor mij en nog een hele hoop achter mij 😜

Al bij al heel tevreden hoe het is gelopen.

Ik sta als eerste op de lijst bij Lab9 Roeselare voor een 16 Pro Max 256GB wit (pre-order in de winkel stipt om 14u) en er is geen enkel exemplaar binnengekomen op de lancering want ik heb even opgebeld vorige vrijdag. Er waren maar een handvol Pro Max binnengekomen, vooral grote capaciteiten & voor een zwart model waren er bijvoorbeeld meer dan 20 mensen op de lijst.
Klopt, Apple levert aan wat grotere winkels zoals Coolblue lijkt me.
2 jaar geleden had ik men iPhone besteld hier bij de lokale electro winkel, en ik had geluk, ze hadden maar een paar exemplaren binnen gehad, en juist 1 daarvan was een deep purple met mijn capaciteit. De rest moest ook nog wachten.

Als je een iPhone wilt op release dag; Bij Apple bestellen. Ergens anders heb je gewoon "pech" dat je lang moet wachten.

Coolblue heeft de witte 16Pro (1TB) direct beschikbaar.
Wil eigenlijk eerder de 512G, maar dan laat de Apple winkel je drie weken wachten. (Als ze hem dan leveren)

Vraag me af of je echt iets hebt aan die extra GB's. Misschien als de AI deze kant op waait over een tijdje?

Weinig mensen gaat iets hebben aan AI op een telefoon, it's a gimmick. Waar de extra GB's wel handig voor zijn is als je beelden in ProRes/JPEG XL schiet. Dit jaar ook van 256 naar 512 gegaan.

Bestelling is geplaatst bij Lab9 voor de iPhone 16 Pro Max 512GB. Ik heb geen haast want mijn S20+ G5 werkt nog gewoon goed. Het enigste dat begint te storen is de batterij maar ik overleef wel nog een maandje.
Tegelijkertijd ook eens de stap gezet naar een MacBook Pro. Specifiek de M3 Max met 36 GB geheugen en 1TB opslag.

damn daar nog niet aan gedacht. Als je je iphone 'kopieert' van oud naar nieuw toestel werkt dat niet gewoon?
neen, deactiveren of blokkeren de app en dan terug activeren op de nieuwe gsm. Vreselijk, elke keer verzakt mijn hart ook als ik met eID dit doe en het zegt dat er iets foutgegaan is. Denk altijd dat alles van mijn bestaan gewist is.

Terug
Bovenaan