Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het inderdaad maar zo… dat is inderdaad altijd een gedoe.damn daar nog niet aan gedacht. Als je je iphone 'kopieert' van oud naar nieuw toestel werkt dat niet gewoon?
Helaas nietdamn daar nog niet aan gedacht. Als je je iphone 'kopieert' van oud naar nieuw toestel werkt dat niet gewoon?
Same hier. Benieuwd wanneer lab9 erdoor komt. Nu weet ik toch dat zakelijke aankoop op apple site ook terug mogelijk is. Dom dom!Net een bericht gekregen van Vandenborre dat mijn toestel binnen 4-5 weken zal geleverd worden. Ik had het toestel nochtans op 13 september besteld. Les geleerd, volgende keer bestel ik gewoon bij Apple zelf.
Goh, 2 redenen:Tjah eigen schuld denk ik dan. Waarom zou je via Lab9 bestellen…

Welk model?Hier bij Coolblue besteld op 13/9 rond 14:30u en afgelopen vrijdag ‘s ochtends rond 09:30u gaan ophalen. Er stonden 14 wachtenden voor mij en nog een hele hoop achter mij
Al bij al heel tevreden hoe het is gelopen.
Nog geen bevestiging gehad dat het al opgestuurd isAls dat er staat mag je er normaal van uit gaan dat het zo zal zijn.
Niet op voorraad is onbekend.

16 pro max - 1TBWelk model?
Klopt, Apple levert aan wat grotere winkels zoals Coolblue lijkt me.Ik sta als eerste op de lijst bij Lab9 Roeselare voor een 16 Pro Max 256GB wit (pre-order in de winkel stipt om 14u) en er is geen enkel exemplaar binnengekomen op de lancering want ik heb even opgebeld vorige vrijdag. Er waren maar een handvol Pro Max binnengekomen, vooral grote capaciteiten & voor een zwart model waren er bijvoorbeeld meer dan 20 mensen op de lijst.
Hopelijk toch vandaag dan een bevestiging als je vrijdag besteld zou hebben met 3-5 werkdagen termijn.Nog geen bevestiging gehad dat het al opgestuurd is![]()
neen, deactiveren of blokkeren de app en dan terug activeren op de nieuwe gsm. Vreselijk, elke keer verzakt mijn hart ook als ik met eID dit doe en het zegt dat er iets foutgegaan is. Denk altijd dat alles van mijn bestaan gewist is.damn daar nog niet aan gedacht. Als je je iphone 'kopieert' van oud naar nieuw toestel werkt dat niet gewoon?
Nog altijd nietsHopelijk toch vandaag dan een bevestiging als je vrijdag besteld zou hebben met 3-5 werkdagen termijn.

Ook eens mailtje gedaan om te informeren en kunnen eigenlijk weinig zeggen.Nog altijd niets![]()