Apple Phone Iphone 15

Hier ook nog eens contact opgenomen met de klantendienst. Persoon ging navraag doen en me daarna terug bellen. Iets later wel degelijk telefoon van telenet. Ze zouden komende week voorraad binnen krijgen en daar zit ik bij. ( pro max white op 28/09 ). Afwachten want ze hebben mij al zoveel wijs gemaakt. Bijna 2 maand verder..
 
IMG_3191.png


 
Mensen met problemen met die kabel in de doos?

Als ik die bij mijn 15 pro max gebruik, dan laadt hij niet op en gaat het oplaad icoontje flikkeren.

Nu heeft mijn madam een 15 pro en heeft hetzelfde

Is dat een kabel waarmee je niet kan opladen ofzo?
 
Mensen met problemen met die kabel in de doos?

Als ik die bij mijn 15 pro max gebruik, dan laadt hij niet op en gaat het oplaad icoontje flikkeren.

Nu heeft mijn madam een 15 pro en heeft hetzelfde

Is dat een kabel waarmee je niet kan opladen ofzo?
Zou het niet aan de adapter liggen want die kabels zijn geschikt voor laden? Probeer eens een zwaardere.
 
Zowel ik als mijn vriendin hebben een 15 Pro Max. De bijgeleverde kabel werkt wel om rechtstreeks op te laden in mijn laptop met USB-C, maar in het docking station van die laptop lukt het niet met de USB-C poort. Ik denk dat @MorGo7h gelijk heeft en dat die een minimum aan volt of ampère moet krijgen om te beginnen laden.
 
Hebben de meeste hier nu een Plus/Max size van iPhone?

Ik heb nu de gewone 15 en erg tevreden van, maar vriendin heeft een Pro Max en telkens ik switch tussen de beide toestellen voelt mijn gewone 15 ineens klein aan :laugh:
 
Bijna ied wat ik ken heeft een pro max.

De reden daarvoor wisselt maar de meest gehoorde punten zijn :

- 120hz vs 60hz display
- batterijduur
- extra camera functies tov de regular/plus
- maar miniem duurder dan de gewone pro maar groter display en battery

Ik moet zeggen ik zit nu al 2 jaar op 120hz en ik zou ook niet meer terug naar 60hz kunnen, ook is mijn huidige phone 6.5 inch en ik zou niet meer naar 6.1 kunnen gaan dus de gewone pro zou hier ook wegvallen dus als ik ooit terug iPhone ga zou het ook de Pro max zijn.
 
De gewone 15 Pro heeft ook een 120hz display.
De telelens is 5x bij de Pro Max en 3x bij de Pro. Verder zijn ze gelijk

Ik heb de gewone 6.1" Pro en niet de Pro Max. Ik heb een Max gehad, maar dat zit echt niet lekker in uw broekzak als je gaat zitten. Overal moest ik mijn telefoon op tafel leggen i.p.v. in mijn zak laten zitten. Ook in de auto.
Maar een Pro Max is wel heerlijk kwa batterijduur en als je content wil lezen op het scherm. Met 1 hand iets doen gaat wel amper. Daarvan is de gewone Pro dan weer beter.
 
Hebben de meeste hier nu een Plus/Max size van iPhone?

Ik heb nu de gewone 15 en erg tevreden van, maar vriendin heeft een Pro Max en telkens ik switch tussen de beide toestellen voelt mijn gewone 15 ineens klein aan :laugh:

Ik begon met een iPhone 5S, toen 6S plus, 8 plus, XS Max, 11 Pro Max, nu 14 Pro Max en in sept bestel ik de 16 Pro Max opnieuw. Ik heb dus altijd de Plus of Max versie gekocht zodra die beschikbaar was. Waarom? Ik vind het grotere scherm leuk. Zolang je rechtstaat past dat wel gemakkelijk in een broekzak maar zitten met zo'n iPhone in uw broekzak is minder praktisch. Dat gebeurt bij mij nooit in praktijk. Die ligt altijd wel ergens naast mij op mijn bureau en in de auto heb ik achter de bekerhouders zo'n draadloze lader waar ik die op leg, ofwel in mijn jaszak, op de zetel naast mij, in de centrale armsteun,... Wegens draadloze CarPlay maakt het niet uit waar die ligt.

Als ik over al die jaren iPhones terug kijk vond ik de 8 plus de mooiste. Ik had die Product Red van Apple gekocht. Fel rood achteraan, zwart aan de voorkant. Het meeste onder de indruk van de specs was ik van de 11 Pro Max en de beste batterij tot nu toe is ongetwijfeld de 14 Pro Max die ik nu heb. Mijn 14 Pro Max heb ik sinds september 2022 (week van de release). Die is nu dus 1,5 jaar en heeft nog steeds 95% battery health. Ik laad die overdag tijdens het werk via een trage USB naar lightning kabel op via mijn laptop. Geen USB-C maar zelfs USB. Ja dat is traag, maar het is de hitte die geproduceerd wordt bij het snelladen wat nefast is voor batterijen. Ik ga niet beweren dat ik nog nooit mijn iPhone aan de snellader gehangen heb maar het aantal keren is op één hand te tellen. Het gebeurt maar zelden dat ik halsoverkop weg moet en ik ineens besef dat die nog maar 5% batterij heeft.

Ik merk ook dat doorheen de jaren iPhones wel degelijk sterker zijn geworden. Elke iPhone heb ik 1 of 2 jaar gebruikt. Sinds de 5S uit 2013 heb ik nooit een hoesje gebruikt. Je merkt echt als ik die chronologisch naar elkaar leg hoe veel beter die telkens uit zien. Die 14 Pro Max is zeker al meermaals tegen de grond gesmakt maar toch volledig vrij van krasjes of deuken terwijl oudere iPhones toch gebruikerssporen hebben. Ik heb een zittende bureaujob in IT. Het risico dat die iPhone een lelijke smak maakt is vrij klein. Het is natuurlijk anders voor mensen die bijvoorbeeld in de bouw werken. #teamnakediPhones
 
Laatst bewerkt:
Vroeger altijd MAX gehad en denk vanaf de 11 dat er een tussenmaat was, dan naar de gewone afgestapt.

Nu sinds de 15 terug een PRO MAX en nog niet beklaagd, want ze zijn niet meer zo huge als vroeger.
 
Terug
Bovenaan