Tablet Ipad blijft zichtzelf herstarten (Bootloop?)

TitaTovenaar

Well-known member
Dochter kwam net af dat haar (minstens 80% opgeladen) Ipad uitvalt en dan blijft opstarten. (Ze was OSM aant spelen)
Paar sec zwart beeld afgewisseld met zwart beeld + apple logo. En dat nu al een uur of 2
Via Itunes op mijn pc raak ik er niet in. Weet ook niet welke ios er op staat
Google leert mij: kort volume up, kort volume down en stand-by knop tot aan logo. Maar dit doet niets af.
Home knop + stand-by ook geen gevolg
Als ik aan de oplader hang, komt er ook niets

Zijn er nog zaken die ik kan proberen?
 
Meestal is dat einde verhaal met de ipad. Onlangs nog familielid die zelfde voorhad. Als je de ipad niet via itunes volledig factory resetten vrees ik ervoor.
 
"Via Itunes op mijn pc raak ik er niet in."

Hebt ge dat op de juiste manier geprobeerd via DFU/herstelmodus?
Ge moet echt een iTunes of "connect to computer" logo zien ipv het Apple logo.

Dan bedoel ik deze (DFU) stappen, onderaan de site staan de stappen voor de recovery mode.

Anders vrees ik dat het een trip naar een repair shop zal worden indien het via de PC niet lukt.
 
Nu wel gelukt om hem in DFU te krijgen.
Is bezig met herstellen.
Meeste gaat wel weg zijn. Ze had enkel haar 5GB cloud die helemaal vol stond.
Hopen dat hij erna weer werkt
 
Nu wel gelukt om hem in DFU te krijgen.
Is bezig met herstellen.
Meeste gaat wel weg zijn. Ze had enkel haar 5GB cloud die helemaal vol stond.
Hopen dat hij erna weer werkt
K*t!
De ipad kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (4013)
Ik had ook software gedownload. Moest ik die op een of andere manier in itunes laden?

Wat gebeurd er als ik "ipad verwijderen" probeer?
 
K*t!
De ipad kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (4013)
Ik had ook software gedownload. Moest ik die op een of andere manier in itunes laden?

Wat gebeurd er als ik "ipad verwijderen" probeer?
Normaal moet ge niks manueel inladen van software, iTunes regelt dat allemaal zelf.
(Tenzij ge via een website zelf een bestand gedownload hebt en da wilt gebruiken?)

Mss nog is een laatste poging proberen met een up-to-date iTunes programma en een andere kabel eventueel (USB A -> Lightning indien dat nog niet het geval was).

iPad verwijderen weet ik zo niet direct vanbuiten, ofwel is dat zoals ‘veilig verwijderen’ gelijk een USB apparaat, ofwel is dat gewoon alles wissen. 😅

Maar als het probleem blijft na nog is een poging, denk ik dat hem aan vervanging toe is.
 
Laatst bewerkt:
Normaal moet ge niks manueel inladen van software, iTunes regelt dat allemaal zelf.
(Tenzij ge via een website zelf een bestand gedownload hebt en da wilt gebruiken?)

Mss nog is een laatste poging proberen met een up-to-date iTunes programma en een andere kabel eventueel (USB A -> Lightning indien dat nog niet het geval was).

iPad verwijderen weet ik zo niet direct vanbuiten, ofwel is dat zoals ‘veilig verwijderen’ gelijk een USB apparaat, ofwel is dat gewoon alles wissen. 😅

Maar als het probleem blijft na nog is een poging, denk ik dat hem aan vervanging toe is.
Had het 2x gedaan. Eerste keer zonder iets te downloaden.
2de keer iets gedownload zoals staat op de website die je gaf. (https://istheapplestoredown.com/ios)
Bij beide kreeg ik de melding van fout 4013.

Gisteren Itunes gedownload op pc. Dus vermoed dat deze up-to-date was/is

Nu de optie ipad bijwerken aan het proberen. De eerste 2x was het ipad herstellen.


edit:
Kijken als dat iets af doet. Anders eens 'ipad verwijderen' proberen
Dat doet dus niets. ipad ligt nog op tafel
verwijderd gewoon ipad van itunes


Edit 2:
Krijg nu wel code: 2009
 
Laatst bewerkt:
Had het 2x gedaan. Eerste keer zonder iets te downloaden.
2de keer iets gedownload zoals staat op de website die je gaf. (https://istheapplestoredown.com/ios)
Bij beide kreeg ik de melding van fout 4013.

Gisteren Itunes gedownload op pc. Dus vermoed dat deze up-to-date was/is

Nu de optie ipad bijwerken aan het proberen. De eerste 2x was het ipad herstellen.


edit:
Kijken als dat iets af doet. Anders eens 'ipad verwijderen' proberen
Dat doet dus niets. ipad ligt nog op tafel
verwijderd gewoon ipad van itunes


Edit 2:
Krijg nu wel code: 2009
Die 4013 is hoogstwaarschijnlijk voor een hardwareprobleem.
Die 2009 zou voor een probleem bij de connectie met iPad-computer zijn, USB poort, kabel, …

En ja, als uw iTunes van gisteren pas was, dan gaat da niet daar aan liggen.

Denk dat ge alles wel geprobeerd hebt dat mogelijk is nu…
 
Laatst bewerkt:
Die 4013 is hoogstwaarschijnlijk voor een hardwareprobleem.
Die 2009 zou voor een probleem bij de connectie met iPad-computer zijn, USB poort, kabel, …

En ja, als uw iTunes van gisteren pas was, dan gaat da niet daar aan liggen.

Denk dat ge alles wel geprobeerd hebt dat mogelijk is nu…
Kunnen ze in een repairshop ook niets meer doen?
Tis vooral die 4013 die tevoorschijn komt.

Krijg hem zelfs niet uit die dfu modus
 
Kunnen ze in een repairshop ook niets meer doen?
Tis vooral die 4013 die tevoorschijn komt.

Krijg hem zelfs niet uit die dfu modus

Jawel, maar afhankelijk van wat er mankeert kan dat wel iets kosten.

Als ge DFU mode/recovery modus geprobeerd hebt zonder resultaat dan kunt ge als gewone mens niet veel meer doen denk ik.

“If you want to exit DFU mode, press the Home and Power buttons and hold them until the Apple logo displays on your device.”
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan