iOS/iPad OS 15

  • Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum
Die livetekst vanop foto’s vind ik wel goed. Ook in apple maps staat mijn auto nu gemarkeerd waar ik die parkeer. Geen idee hoe die dat doet? Door de verbinding van BT met uw auto mss of door carplay waar die laatst verbonden was? Geen idee?
Safari vind ik ok met adresbalk beneden voor de 1 of andere reden vond ik het logisch om dat ineens vanonder te zien.
De weer app is ook nicer nu.
Die geparkeerde auto is al zeker sinds iOS 14. Die detecteert inderdaad of je gestopt bent, waarschijnlijk ook aan de hand van bluetooth en stuff zoals je zegt. Google Maps en Waze doen het volgens mij ook.
 
Die geparkeerde auto is al zeker sinds iOS 14. Die detecteert inderdaad of je gestopt bent, waarschijnlijk ook aan de hand van bluetooth en stuff zoals je zegt. Google Maps en Waze doen het volgens mij ook.
Google maps nooit mijn auto gezien en die apple maps heb ik eigenlijk nooit gebruikt toevallig open gedaan nu met de update en dan gezien
 
Die livetekst vanop foto’s vind ik wel goed. Ook in apple maps staat mijn auto nu gemarkeerd waar ik die parkeer. Geen idee hoe die dat doet? Door de verbinding van BT met uw auto mss of door carplay waar die laatst verbonden was? Geen idee?
Safari vind ik ok met adresbalk beneden voor de 1 of andere reden vond ik het logisch om dat ineens vanonder te zien.
De weer app is ook nicer nu.
Dat parkeren is al sinds ios13 ofzo.
Vermoed ook dat hij dit doet bij het verbreken van de bluetooth verbinding.
 
Is de methode om een tijdstip te kiezen in de kalender al terug verbeterd?
Ik vind het ongelofelijk irritant hoe het nu is, ik had veel liever dat wieltje ipv een tekstveld waarvan het niet intuitief is dat je ook kan scrollen daarin.
 
Nog iemand last met google maps (via Carplay)? Als ik een adres intik, en nadien een ander blijft hij vaak de route naar het eerste adres geven. Zelfs al ik het 2de adres nog een paar keer ingeef. Moet de app dan sluiten en terug opstarten om het op te lossen.
 
Wat ik jammer vind is dat je in de App-bibliotheek uw eigen mapjes nog altijd niet kunt maken...
 
Vind het wel jammer dat er veel features zijn bijgekomen die Android al jaren heeft.

Die Focus mode is nu nog eens iets innovatiefs, denk ik? Of had Android dat ook al xD
 
Ik merk dit nu pas op:

ik heb een iCloud abo van 50 GB (1€/maand), en kon je niet delen met uw familie (alleen duurdere dus)
vanaf nu lukt dit dus wel :)

 
Lol, na 1-2jaar valt me dat nu op:

Voor geoptimaliseerd opladen moeten er nog andere locatie-gebonden functies aanstaan.

Ik had dat al in de mot de laatste tijd, bij batterij staat het aangevinkt. Maar nooit “druppel” opladen.
kreeg zelf een notificatie op mijn startscherm ervan, eerste keer dat ik het zag


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm interessant. Vriendin heeft nu een 200gb abo en ik 50gb. Dan kan ik nu beter eigelek stoppen met betalen van dat van mij en gewoon dat van haar gebruiken?
 
Lol, na 1-2jaar valt me dat nu op:

Voor geoptimaliseerd opladen moeten er nog andere locatie-gebonden functies aanstaan.

Ik had dat al in de mot de laatste tijd, bij batterij staat het aangevinkt. Maar nooit “druppel” opladen.
kreeg zelf een notificatie op mijn startscherm ervan, eerste keer dat ik het zag


verklaart wel veel waarom mijn iPhone stopte met opladen 's nachts en al een goeie 10% kwijt was tegen de ochtend. Had onlangs eens gesnoeid in alle background-processen en zal deze ook uitgeschakeld hebben.
 
verklaart wel veel waarom mijn iPhone stopte met opladen 's nachts en al een goeie 10% kwijt was tegen de ochtend. Had onlangs eens gesnoeid in alle background-processen en zal deze ook uitgeschakeld hebben.
hier werkt het nog altijd niet, er moet een melding komen op uw beginscherm met geoptimaliseerd opladen vooraleer het correct werkt
 
Terug
Bovenaan