Invincible

Invincible

Was te verwachten gezien het succes ervan maar toch blij dat het nu al zekerheid is.

4256ptlj8xed1.jpeg

Also, nog geen datum maar Kirkman gaf aan dat we niet al te lang zullen moeten wachten op season 3. De gap zal zeker niet zo groot zijn als tussen s1 en s2. Early 2025? 🤞

invincible_season_3_blue_suit.jpg

Also, Mark's got a new suit. 🤷‍♂️
Kwam deze headline tegen; Mark's Suit Is An Important Tease For His Invincible Season 3 Arc
Zal waarschijnlijk wel iets betekenen voor de comic lezers. Ik heb geen flauw benul en dat hoop ik zo te houden dus ook maar niet doorgeklikt.

"We want every [season three] episode to feel like it's a finale. Season three is an absolutely huge season with so many crazy things that you won't expect.”

Yeah yeah, I know creator hypes up his own show, more at 11. Maar "so many crazy things you won't expect" is exact waarom ik zo'n fan ben van die eerste 2 seizoenen dus nog meer van dat klinkt super!

De seizoenen tot nu toe zijn heel goede herinterpretaties voor het kleine scherm. Veranderingen die "de huidige demografie" pamperen incluis. Ik denk dat Kirkman zijn werk zowel trouw gaat blijven updaten en opvolgen. Alles is uitgeschreven van a tot z dus hij kan alle mogelijke foreshadowing erbij steken die hij wilt, dat geeft een veel grootser en doordacht gevoel aan de show.

Yeah las ook al dat

dat Donald's arc waarin hij maar gaandeweg leert omgaan met zijn robotische natuur iets eigen aan de serie is waar hij daar in de comics daar een stuk sneller over is. Was op zich een leuk subplot maar door zijn eigen struggle komt die anti suicide speech op dat dak daar ook heel goed binnen als mooie afsluiter van zijn eigen ark.

Als de updates van zo'n niveau zijn kan ik ze enkel toejuichen. 👍

Asof de voicecast van Invincible nog niet stacked genoeg was;
u2CJ6UB.jpeg

Komt daar in het volgende seizoen nog bij; Aaron Paul, Simu Liu, Jonathan Banks, Kate Mara, Xolo Maridueña, John DiMaggio, ... 🥂

Haha, had het gevoel dat het 3e seizoen even op gang moest komen maar ondertussen is het al weer heerlijk insane geworden.

Jammer van de Mauler twins wel :cry2:

WAT. EEN. FENOMENALE. AFLEVERING!!!
Ik was al redelijk lang hyped over wat er in deze aflevering aan bod komt, maar damn dit was sterk gebracht, zelfs al wist ik wat er ging komen.

Alhoewel ik nog elke week uitkeek naar de nieuwe aflevering vond ik het wat minder dit seizoen, maar deze aflevering maakt het wel af. En met het het einde gaat er volgende week ook een sterke ep komen. En dan zal het weer een jaar wachten zijn zeker? :(

Ook de uitbreding met veel characters uit het Invincible universe was onverwacht, en sommige mogen ook gerust een eigen serie krijgen. (wishful thinking ntrlijk)

Dit blijft toch de enige serie waar ik echt elke week naar uitkijk.

Jawadde. 😅 Was inderdaad weer een stevige.

Ik weet niet of die ooit echt nog iets gaat betekenen. Misschien wel sinds veel elementen die op het eerste zicht opduiken als randanimatie vaak later terugkomen en een belangrijke rol vervullen maar verdorie
die stukjes met Ka-Hor die er maar niet in slaagt zijn tomb te ontsnappen zijn echt strijk gaan. :biglaugh:

Jawadde. 😅 Was inderdaad weer een stevige.

Ik weet niet of die ooit echt nog iets gaat betekenen. Misschien wel sinds veel elementen die op het eerste zicht opduiken als randanimatie vaak later terugkomen en een belangrijke rol vervullen maar verdorie
die stukjes met Ka-Hor die er maar niet in slaagt zijn tomb te ontsnappen zijn echt strijk gaan. :biglaugh:
Als ik het me goed herinner wordt daar in de comics ook niets mee gedaan buiten de funny tussenstukjes?

Volgende gaat hopelijk ook weer schitterend worden!
Ik vond deze laatste aflevering de beste van het seizoen.

The truth is I ‘’’want’’’ you to resist. I’m not here because I want to spread the Viltrum Empire. I’m not here because I believe in one cause or the other, or that I’m fulfilling some kind of honorable duty. I’m here because I enjoy this

Ik bleef toch een beetje op mijn honger zitten, maar kan aan de hoge verwachtingen liggen. De battle en dialogen zelf zijn wel héél goed in beeld gebracht, maar kijk nu ni zo hard uit naar een volgend seizoen. De cliffhanger of "wat nu" gevoel blijft beetje afwezig?

Er was ook wat weinig ruimteverhalen, maar zal nog wel komen volgende seizoenen, ik wil meer Alan!

Benieuwd naar de verdere avonturen van Alan en Nolan inderdaad. Had gedacht dat die in de laatste afleveringen ook weer van de partij gingen zijn maar helaas.

Still... Die laatste was idd de beste van het seizoen en imo zelfs een van de beste afleveringen tot nu. Heb de comics nooit gelezen maar ik vermoed dat die dialogen daar rechtstreeks uit geripped zijn. Die zijn bij momenten zo geweldig rauw. De cast en hoe zij die brengen zit daar natuurlijk ook voor iets tussen maar damn. Wat een rollercoaster weeral. Fantastisch hoe die reeks op een speldekop weet te draaien van een lach naar een traan met hopen geweld van mindboggling niveau ertussen.

Normaal niet zo lang wachten deze keer op het volgende seizoen. T'is te hopen want het kriebelt nu al voor een volgende fix. ;p

De dialogen zijn (hoe ik t me herinner) wel wat uitgebreid langs conquests kant, en op een zeer goede manier dit wel. Er wordt wel meer uitgebreid op de comics, maar allemaal op een positieve manier voor mij.

Terug
Bovenaan