Invincible

Prime Invincible

coltie

Event Crew
Crowdfunder FE
MV5BMmE1ODVhMGYtODYyYS00Mjc4LWIzN2EtYWZkZDg1MTUyNDkxXkEyXkFqcGdeQXVyMTkxNjUyNQ@@._V1_.jpg


Waar: Prime Video
Wanneer: Sinds 26/03/2021
Cast: Steven Yuen, Sandra Oh, J.K. Simmons
Synopsis:
INVINCIBLE is an adult animated superhero series that revolves around 17-year-old Mark Grayson, who's just like every other guy his age, except his father is the most powerful superhero on the planet, Omni-Man. But as Mark develops powers of his own, he discovers his father's legacy may not be as heroic as it seems.

Trailer:
 
Heb de eerste aflevering gedeeltelijk gezien vanwege de hoge scores en goeie commentaren, maar ik kan er niet in geraken.
Zal het nog eens een kans geven later.
 
Alle 5 afleveringen die tot nu uit zijn gezien en vind het echt heel goed. Ik moest er ook even in geraken maar dat einde van die eerste aflevering veranderde voor mij alles. Ik wist op voorhand niet wat voor type comic dit was dus het was echt een totale verrassing.
 
Heb de eerste aflevering gedeeltelijk gezien vanwege de hoge scores en goeie commentaren, maar ik kan er niet in geraken.
Zal het nog eens een kans geven later.
zeker eerste afl uit kijken, laat je niet vangen aan het eerste half uur :)
het einde van afl 1 zal je zeker compleet overhalen om de rest van het seizoen te bekijken
 
Door dees te bekijken weer alle comics gelezen en er op een week helemaal doorgevolgen, blijft zo'n sterke reeks. En de serie moet zeker niet onderdoen.

Hoop alleen niet dat het te uitgerokken wordt, we zitten bijna op het einde van het eerste seizoen maar qua verhaallijnen is er nog niet al teveel gebeurd.
 
Dacht in het begin dat dit een zwak afkooksel was van the justice league , was precies allemaal chinese plagiaat van DC personages . En inderdaad einde eerste aflevering deed het klikken om verder te kijken.
 
Mai, niet gedacht dat ik nog hooked zou raken aan een animatiereeks. Vind het echt fijn gedaan alhoewel de animatie zelf beetje kaal is. Serieuze sterrencast voor de stemmen ook wel. Ze hebben de opbouw naar "why" wel goed aangepakt ^^
 
Wat een finale van het eerste seizoen!!! Had eerst schrik dat ze het verhaal gingen uitrekken, maar ben nu zo blij met de opbouw en welke impact dit allemaal heeft.

Het verraad
komt zo veel harder over, op iedereen. Terwijl ik in de comics dit nooit zo erg heb ervaard omdat er nog zoveel meer gebeurd is dit nu het enigste wat er echt gebeurd is in dit seizoen.

Kijk echt uit naar de volgende 2 seizoenen!
 
Net ook de laatste aflevering gezien. Heerlijk brutaal 😅 maar zonder het menselijke uit het oog te verliezen waardoor het inderdaad allemaal bijzonder sterk binnekomt.
 
Blij dat ik niet de enige ben die Invincible fantastisch vind:

Het is eigenlijk een geweldige serie om zoveel redenen: boeiend verhaal, leuke verrassingen van zaken die je nooit zag aankomen, over the top bloederig en nog zoveel meer. Omdat het om Amazon Prime staat de enige reden dat er niet zoveel hype rond is. Als dit op Netflix stond, het zou sowieso in de top 10 staan van meest bekeken serie voor een tijdje.

Ik moest er de eerste afleveringen ook wat in geraken, maar de laatste 4 zijn gewoon fenomenaal en een regelrechte rollercoaster.

Door dees te bekijken weer alle comics gelezen en er op een week helemaal doorgevolgen, blijft zo'n sterke reeks. En de serie moet zeker niet onderdoen.

Hoop alleen niet dat het te uitgerokken wordt, we zitten bijna op het einde van het eerste seizoen maar qua verhaallijnen is er nog niet al teveel gebeurd.
Is er een groot verschil met wat er in seizoen 1 gebeurde en wat er in de comics gebeurde? Heb gelezen dat er wel wat verschillen zijn.

En zonder te spoilen, zal het in de toekomst ook een serie zijn die vol blijft zitten met verrassingen en een boeiend verhaal (als je de comics mag geloven)?
 
A7loHDg.jpg

Eerste seizoen is geëindigd aan de blauwe marker. Nog wel paar seizoenen te gaan precies. 👌


Also;
NToUZS2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is er een groot verschil met wat er in seizoen 1 gebeurde en wat er in de comics gebeurde? Heb gelezen dat er wel wat verschillen zijn.

En zonder te spoilen, zal het in de toekomst ook een serie zijn die vol blijft zitten met verrassingen en een boeiend verhaal (als je de comics mag geloven)?
Verschillen zijn me niet zo superhard opgevallen, volgorde van events een beetje verplaatst, maar met niet al te veel impact. Het einde van het seizoen kwam véél vroeger in de comics. De band tussen de personages wordt hierdoor wat meer uitgewerkt, dus dit zie ik wel als iets positief.

En ja, komen nog veel verrassingen, de comics tellen "maar" 150 issues ongeveer en de comics lezen in een rotvaart omdat er zoveel gebeurt. Voor mij is het grootste gebrek van de comics te weinig karakterontwikkeling (te snel soms), maar dit komt deels ook omdat er steeds grotere events gebeuren en dit de aandacht opeist. En zoals @DaFreak toont kunnen we op dit tempo nog wel 10 seizoenen bijmaken zonder dat het saai wordt.
 
Mja, die finale was er voor mij dan weer licht over, zat met een slecht gevoel.
(Wat misschien positief is aangezien het betekent dat je om de personages geeft.)
 
Damn, wat een sterke reeks! Komende van iemand die nooit verder kijkt dan rick & morty :) Geweldig verhaal ook. Ik ben blij dat er nog een paar seizoenen bijkomen.
 
Blij dat ik niet de enige ben die Invincible fantastisch vind:

Het is eigenlijk een geweldige serie om zoveel redenen: boeiend verhaal, leuke verrassingen van zaken die je nooit zag aankomen, over the top bloederig en nog zoveel meer. Omdat het om Amazon Prime staat de enige reden dat er niet zoveel hype rond is. Als dit op Netflix stond, het zou sowieso in de top 10 staan van meest bekeken serie voor een tijdje.

Ik moest er de eerste afleveringen ook wat in geraken, maar de laatste 4 zijn gewoon fenomenaal en een regelrechte rollercoaster.


Is er een groot verschil met wat er in seizoen 1 gebeurde en wat er in de comics gebeurde? Heb gelezen dat er wel wat verschillen zijn.

En zonder te spoilen, zal het in de toekomst ook een serie zijn die vol blijft zitten met verrassingen en een boeiend verhaal (als je de comics mag geloven)?
Wat een gigantische spoiler op Clint wtf
 
Uitgekeken. Echt VET!!
Zou eigenlijk de comics willen beginnen lezen nu, alleen....tijdsgebrek :headshake:
 
Terug
Bovenaan