Internetvragen

Obi Wan Kenobi

Well-known member
Een algemeen opic voor kleine internetvragen.

Ik wilde naar een livestream kijken op sporza (koers) maar sporza zegt plots Voor sommige programma's heeft de VRT enkel de rechten voor de Belgische markt.
Het vreemde is dat andere PC's die gebruik maken van hetzelfde internet (kabel) niet dit probleem hebben en de stream gewoon kunnen afspelen.
Vroeger had ik hier geen problemen mee.

(veranderen van browser heeft ook geen effect alsook opnieuw starten niet).
Iemand een idee hoe dit gekomen is en hoe ik dit kan oplossen?
 
ja, als ik een speedtest doe registreert hij wel Brussel en proximus bvb en de andere 2 computers op dit netwerk hebben geen probleem hiermee en spelen de stream gewoon af.
 
Laatst bewerkt:
Een algemeen opic voor kleine internetvragen.

Ik wilde naar een livestream kijken op sporza (koers) maar sporza zegt plots Voor sommige programma's heeft de VRT enkel de rechten voor de Belgische markt.
Het vreemde is dat andere PC's die gebruik maken van hetzelfde internet (kabel) niet dit probleem hebben en de stream gewoon kunnen afspelen.
Vroeger had ik hier geen problemen mee.

(veranderen van browser heeft ook geen effect alsook opnieuw starten niet).
Iemand een idee hoe dit gekomen is en hoe ik dit kan oplossen?
vpn?
edit: laat maar, dan zou je locatie niet in brussel gededecteerd worden.
 
Heb zelfde bij ons op kantoor, speedtest linkt me naar Brussel maar verschillende sites zien me als buitenlander.
Onze proxy routeert ons internet verkeer langs Frankrijk (werk voor multinational)

Is niet veel aan te doen vrees ik, denk niet dat de IT hun infrastructuur gaat aanpassen zodat jij naar de koers kan kijken.
 
Klein bedrijf , we hebben geen IT-er (of ik zou die moeten voorstellen :LOL:) , vorige week konden we nog perfect kijken/luisteren via deze pc.
Maar dan zouden toch de andere 2 pc's die op dit netwerk zitten ook niet kunnen streamen of vergis ik mij ?
 
Voorlopig opgelost door cookies te verwijderen. :)
Waarschijnlijk een bug op de sporza website zelf (aangezien ik bij diverse websites wel volledig in België gelokaliseerd was)
 
Ik gebruik standaard voor fora en facebook Edge. Ik vind het handig dat, als ik een nieuw tabblad op doe, mijn 5-6 favoriete sites klaarstaan om op te klikken.
Nu, ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar als ik dat nu doe krijg ik die MSN nieuws zever te zien en zijn die favorieten weg. Iemand een idee hoe dat komt? Ik heb al zitten zoeken bij 'instellingen' en de look van tabbladen aanpassen maar dat lukt allemaal niet.

Iemand een idee??
 
Ik gebruik standaard voor fora en facebook Edge. Ik vind het handig dat, als ik een nieuw tabblad op doe, mijn 5-6 favoriete sites klaarstaan om op te klikken.
Nu, ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar als ik dat nu doe krijg ik die MSN nieuws zever te zien en zijn die favorieten weg. Iemand een idee hoe dat komt? Ik heb al zitten zoeken bij 'instellingen' en de look van tabbladen aanpassen maar dat lukt allemaal niet.

Iemand een idee??
Op die pagina zie je in de rechtse bovenhoek een tandwieltje. Daarop klikken en dan "Focused" kiezen.
 
Op die pagina zie je in de rechtse bovenhoek een tandwieltje. Daarop klikken en dan "Focused" kiezen.
Dan krijg ik gewoon dit beeld :

nceM4S0.png
 
Bedoelde bij "custom" (hoe dat ook heet in het Nederlands dan)

Dan krijg ik deze opties. En daarin heb ik alles al eens aan en af gezet. Ook die zaken van inhoud heb ik individueel al eens geprobeerd.
Dacht dat het de know "snelkoppelingen weergeven" was maar of ik dat aan of afzet maakt geen verschil.
Ook geen idee hoe het komt dat deze ineens verdwenen waren mijn koppelingen.

EDIT : gevonden! Een héél klein v-tje op het scherm deed het terug open. Nu voel ik mij wel zo dom als een goudvis... :(
Bedankt DiffieHM in ieder geval!
EhctiNs.png
 
Terug
Bovenaan