Squidward
Well-known member
Die breng je toch gewoon mee als cadeau voor de gastheer?Mijn vrouw is jarig dat weekend, dus dat gaat niet lukken. Anders graag!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die breng je toch gewoon mee als cadeau voor de gastheer?Mijn vrouw is jarig dat weekend, dus dat gaat niet lukken. Anders graag!
Eindelijk, wat good old fashioned manners...Die breng je toch gewoon mee als cadeau voor de gastheer?
Oorverwarmers zouden voldoende moeten zijn.Ik probeer er deze keer ook bij te zijn nu Trump single is!
Juist nog ergens aan een kogelvrije vest zien te geraken
Kan ik wel regelen.Ik probeer er deze keer ook bij te zijn nu Trump single is!
Juist nog ergens aan een kogelvrije vest zien te geraken
Oorverwarmers zouden voldoende moeten zijn.

We zijn nu quasi 1 maand voor datum
Kan iedereen nog es bevestigen aub asap? Want veel misschiens en als te zien in de thread...
Daarna stuur ik een pm naar de bevestigers na deze post voor de waarborg van 20 euro te storten, die je dan terug krijgt op de bbq zelf.
Greetings![]()
Het staat in mijn agenda. Ik zou moeten teruggeraken naar Gent
Idd ook mijn gevoel hier zo beetje, dat het hier naarmate de datum dichtbij komt, verdacht stil blijft bij de meesten.
Wellicht het weerbericht afwachten, maar goed, ik tag dan wel degene nog eens van wie ik denk dat ze gingen/zouden komen.
@Noctilucus , eventueel al rond 16 a 17 uur? dan is het voor iedereen haalbaar die zou wensen nog met OV terug te keren.
.

No can do.Mijn vrouw is jarig dat weekend, dus dat gaat niet lukken. Anders graag!
Ik ga mij nog op voorbehoud moeten zetten, vanmorgen rugwerken gehad en over twee weken nog eens, dus 't zal een laatste gat afzegging of bevestiging worden, te zien hoe goed ik al kan wandelen.
Hij zit hier wel al drie jaar te lezen, dus mss een stille fan!@Damocless5 , ik ga u ook taggen, maar vind het vreemde account , zeer weinig post counts, maar bon![]()
Was op 9lives wat meer actief, en hem via 9lives ook leren kennen.Hij zit hier wel al drie jaar te lezen, dus mss een stille fan!
Ik had het direct in m’n agenda gezet en behalve een frons toen ik probeerde uit te leggen in welk gezelschap dat is, merkte ik geen bezwaar bij m’n vriendin dus ik zal er zijn.@Green Mamba @Wannez @Remake @Mr.Anderson @Beffer @Avondland @Agony Hoe zit dat met jullie.
@Damocless5 , ik ga u ook taggen, maar vind het vreemde account , zeer weinig post counts, maar bon![]()