Interessepeiling : 14/09 BBQ - supreme court jabbeke

Ik probeer er deze keer ook bij te zijn nu Trump single is!

Juist nog ergens aan een kogelvrije vest zien te geraken

Oorverwarmers zouden voldoende moeten zijn.
513JQAkcoYL._AC_UY1000_.jpg

Of

il_fullxfull.3373580292_kiph.jpg

Ik kan ni kiezen...

Ik vind Biden even mooi...

Alooo, beetje laat gezien natuurlijk wegens geen mail notificaties van pm's (zal dat eens terug aanzetten), maar september geen probleem hier.
Ik zet alvast 7 en 14 september vast, in geval van...

Nu eerst wat gaan genieten van 't verlof in Zwitserland en volgend jaar definitieve verhuis naar ginder, dussssss dan nodig ik jullie de volgende keer wel uit in m'n berghut!

We zijn nu quasi 1 maand voor datum

Kan iedereen nog es bevestigen aub asap? Want veel misschiens en als te zien in de thread...
Daarna stuur ik een pm naar de bevestigers na deze post voor de waarborg van 20 euro te storten, die je dan terug krijgt op de bbq zelf.

Greetings 😀

We zijn nu quasi 1 maand voor datum

Kan iedereen nog es bevestigen aub asap? Want veel misschiens en als te zien in de thread...
Daarna stuur ik een pm naar de bevestigers na deze post voor de waarborg van 20 euro te storten, die je dan terug krijgt op de bbq zelf.

Greetings 😀

Bevestiging van mijn kant! Tenzij de rest dat via PM gedaan heeft, misschien best van ze nog eens te taggen - ofwel zijn ze het weerbericht aan het afwachten zoals in augustus?

Hoe laat zou het ongeveer beginnen, kwestie van in te schatten of ik na afloop nog met het openbaar vervoer terug geraak?

Idd ook mijn gevoel hier zo beetje, dat het hier naarmate de datum dichtbij komt, verdacht stil blijft bij de meesten.

Wellicht het weerbericht afwachten, maar goed, ik tag dan wel degene nog eens van wie ik denk dat ze gingen/zouden komen.

@Noctilucus , eventueel al rond 16 a 17 uur? dan is het voor iedereen haalbaar die zou wensen nog met OV terug te keren.
Het staat in mijn agenda. Ik zou moeten teruggeraken naar Gent ;).

Ik ga mij nog op voorbehoud moeten zetten, vanmorgen rugwerken gehad en over twee weken nog eens, dus 't zal een laatste gat afzegging of bevestiging worden, te zien hoe goed ik al kan wandelen.

@Damocless5 , ik ga u ook taggen, maar vind het vreemde account , zeer weinig post counts, maar bon :p
Hij zit hier wel al drie jaar te lezen, dus mss een stille fan!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan