Interessepeiling : 14/09 BBQ - supreme court jabbeke

ziezo, de woorden van David Degenauw zijn nog niet koud of hier ben ik al met het (slechte) nieuws.
zaterdag: hooguit 18 graden . Hier aan de kust/WVL wellicht nog een 2 tal graden kouder. en regenbuien....

Dus zal niet aan te raden zijn om de BBQ op te starten.

Indien er toch interesse zou zijn om iets anders te doen op 13/07, een beer tasting ofzo in de buurt, teken ik wel present hoor.
Hoeft zelfs hier niet te zijn, als iemand anders een locatie voor stelt die ietwat te doen is, i'm in.

ziezo, de woorden van David Degenauw zijn nog niet koud of hier ben ik al met het (slechte) nieuws.
zaterdag: hooguit 18 graden . Hier aan de kust/WVL wellicht nog een 2 tal graden kouder. en regenbuien....

Dus zal niet aan te raden zijn om de BBQ op te starten.

Indien er toch interesse zou zijn om iets anders te doen op 13/07, een beer tasting ofzo in de buurt, teken ik wel present hoor.
Hoeft zelfs hier niet te zijn, als iemand anders een locatie voor stelt die ietwat te doen is, i'm in.

Dat valt tegen! :(

Bedoel je als plan B een beer tasting @ the White House? ;)
Anders kunnen we wel iets in Brugge vinden (met minder wandelen dan vorige keer, als het weer zo tegenvalt) als de rest natuurlijk interesse heeft en daar met het openbaar vervoer kan geraken... en weer weg geraken?

Plan C met minder bier zodat er geen openbaar vervoer nodig is: brouwerijbezoek bv. in Ingelmunster of Brugge (de 2 die het dichtst bij Jabbeke liggen en op zaterdag open zijn) en daarna nog iets eten?

Dat valt tegen! :(

Bedoel je als plan B een beer tasting @ the White House? ;)
Anders kunnen we wel iets in Brugge vinden (met minder wandelen dan vorige keer, als het weer zo tegenvalt) als de rest natuurlijk interesse heeft en daar met het openbaar vervoer kan geraken... en weer weg geraken?

Plan C met minder bier zodat er geen openbaar vervoer nodig is: brouwerijbezoek bv. in Ingelmunster of Brugge (de 2 die het dichtst bij Jabbeke liggen en op zaterdag open zijn) en daarna nog iets eten?
Voor mij om het even.

Plan B bij mij thuis kan, en eventueel dat ik dan gourmet voorzie ipv bbq? Dan kunnen we binnen zitten bij regenval.

Plan C is voor mij ook goed. Maar dan wel liever Brugge want Ingelmunster met openbaar vervoer ziet er nogal moeilijk uit.

Ik doe wat de meerderheid verkiest.

@Wannez @Remake @Green Mamba en de eventuele anderen laat jullie ook horen

Ik moet morgen de caravan afgeven, dus september zou idealer zijn. Extra slaapplek!

Gisteren gaan eten in Koekelare, toch wel 50 minuten over gereden. Maar dat ligt nog 20 minuten van jou af hé?

Mij maakt het allemaal niet zoveel uit. September is nog ver weg, dus daar kan ik nog niet zo gek veel over zeggen.

nu ook Remake aangeeft liever op de latere datum samen te komen met een talrijkere bende,
schieten enkel nog over:

@Noctilucus @Wannez en @Green Mamba .

Leuk plan wel van Noctilucus voor die bier brouwerij te bezoeken (nadien aangevuld met andere café bezoeken in hartje Brugge), en voor mij geen probleem.
Maar de bal ligt in het kamp van @Wannez en @Green Mamba , want die moeten toch van over Brussel komen, voor een totaal gewijzigd concept. Dus ik weet niet of zij dat zien zitten om die bierbrouwerij in Brugge te bezoeken. Deze dus wellicht: https://www.halvemaan.be/nl/bezoek .
Laat maar horen, zou ik zeggen. Anderen ook nog steeds welkom trouwens.

EDIT: indien zij dit zien zitten, stel ik voor dat ze met het openbaar vervoer komen. Station Brugge ligt vlakbij centrum.
Maar indien niet: ook alle begrip hiervoor. Zoals gezegd, het is een totaal gewijzigd concept.

Bij mij is het (gewijzigd) concept an sich geen probleem maar de datum zelf krijg ik niet geregeld. Ik volg deze thread sowieso en eerste gelegenheid spring ik mee op de kar 😎 (en zorg ik voor rum punch)

Concept is voor mij ook prima (oud of nieuw, beiden lijken tof), september gaat volgens mij op verschillende vlakken beter zijn, langere voorbereidingstijd, dus meer potentieel volk om te lokken en indien het nieuwe concept van beertasting ook minder drukke periode.

alrighty then.

@Wannez en @Avondland . 7 september past jullie niet, maar 14 september wel? Eventueel prik ik dan die datum vast voor de BBQ, das nog net het einde van de zomer (hoop ik :baard: )

Anyway, van zodra we de datum hebben vast gelegd voor de BBQ, zou ik als backup plan toch de beer tasting achter de hand houden , indien het slecht weer zou zijn. Kwestie dat we toch iets samen kunnen doen.

alrighty then.

@Wannez en @Avondland . 7 september past jullie niet, maar 14 september wel? Eventueel prik ik dan die datum vast voor de BBQ, das nog net het einde van de zomer (hoop ik :baard: )

Anyway, van zodra we de datum hebben vast gelegd voor de BBQ, zou ik als backup plan toch de beer tasting achter de hand houden , indien het slecht weer zou zijn. Kwestie dat we toch iets samen kunnen doen.
14 sept past voor mij perfect 👌

alrighty then.

Mijn vrouw is jarig dat weekend, dus dat gaat niet lukken. Anders graag!

alrighty then.

De 14e moet ik naar een verrassingsfeest van een jarige. Maar afhankelijk van hoe laat jullie starten wil ik wel eens binnen springen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan