Interessepeiling : 14/09 BBQ - supreme court jabbeke

@TRUMP
Zeker interesse.
Enige issue is het terug thuis geraken (Met het openbaar vervoer). Met een 6 maand oude baby thuis, ben ik toch graag ook thuis snachts ;).
Hoe zit dat daar met het OV? :) (edit: ik moet naar Gent geraken ;))

@TRUMP
Zeker interesse.
Enige issue is het terug thuis geraken (Met het openbaar vervoer). Met een 6 maand oude baby thuis, ben ik toch graag ook thuis snachts ;).
Hoe zit dat daar met het OV? :) (edit: ik moet naar Gent geraken ;))
Great! kan je volgende week zaterdag 13/07?

bus 500 meter van mijn huis om 21.16 naar brugge 21.40
en om 21.59 heb je een rechtstreekse trein van brugge naar gent. (aankomst 22.21)

(snelle search via de lijn routeplanner. Misschien heb je nog een trein later ook, maar dan iets langer onderweg denk ik)

Laatst bewerkt:
Great! kan je volgende week zaterdag 13/07?

bus van mijn huis quasi om 21.16 naar brugge 21.40
en om 21.59 heb je een rechtstreekse trein van brugge naar gent. (aankomst 22.21)

(snelle search via de lijn routeplanner. Misschien heb je nog een trein later ook, maar dan iets langer onderweg denk ik)
Lukt dan wel, als we op tijd beginnen :)

Er staat toch al iets op de kalender, maar vriendin polst nog eens wat het plan is daar. Ik laat asap iets weten

7 september kan er precies ook veel tof volk, dus zolang mulan niet komt is dat voor mij ook goed.
Ik zou eens kunnen zien om caravan mee te pakken voor het comfortabele slapen van mij +2 (indien er zijn die er niet van maken om lepeltje te liggen in het dubbel bed). Maar denk dat die net de 12e wordt afgehaald door ene die er mee naar een festival gaat. 7/9 zou dus nog idealer zijn. Ik krijg dan mss oud-lid Brecht mee, want die kon de 13e niet wegens personeelsfeest.

7 september kan er precies ook veel tof volk, dus zolang mulan niet komt is dat voor mij ook goed.
Ik zou eens kunnen zien om caravan mee te pakken voor het comfortabele slapen van mij +2 (indien er zijn die er niet van maken om lepeltje te liggen in het dubbel bed). Maar denk dat die net de 12e wordt afgehaald door ene die er mee naar een festival gaat. 7/9 zou dus nog idealer zijn. Ik krijg dan mss oud-lid Brecht mee, want die kon de 13e niet wegens personeelsfeest.
Is dat Brecht die bij Luc werkte?

Als de andere mensen die zich paraat hadden gemeld voord 13 juli akkoord gaan met 7 september, is dat voor mij ok.

Edit. Vind het wel wàt sneu dat mn trouwste luitenant , en zich aanwezig gesteld als eerste, onze immer aangename Wannez dan niet kan...
Heb daar toch een slecht gevoel bij, dat we die dan moeten missen..:frown:

Laatst bewerkt:
Als de andere mensen die zich paraat hadden gemeld voord 13 juli akkoord gaan met 7 september, is dat voor mij ok.

Edit. Vind het wel wàt sneu dat mn trouwste luitenant , en zich aanwezig gesteld als eerste, onze immer aangename Wannez dan niet kan...
Heb daar toch een slecht gevoel bij, dat we die dan moeten missen..:frown:
Why not both?

Ik kan ook 13 juli.

Maar hoe leggen jullie dat uit aan bv. uw partner?

'Schat, ik ben deze avond weg naar onbekenden van een forum."
"Ah, beetje vreemd, maar ok. En welk forum, toon eens?"
"Euh, neen :unsure:"

Ik stel voor, indien het maandag weerbericht ons vertelt dat het goed weer zal zijn 13 juli, we het toch 13 juli doen.

En voor 7 september kunnen we nog steeds iets anders inplannen ook he. Eventueel een beer tasting of iets anders... of nog een bbq indien 13 juli niet kan doorgaan omwille van het slechte weer.

Wat denk je?

want stel je nu maar eens voor dat we 13/07 annuleren en het stralend weer wordt.
om dan op 07/09 te moeten vast stellen dat het regent, en die ook moeten annuleren :baard:

Laatst bewerkt:
Ik kan ook 13 juli.

Ik ben indertijd nog weggeweest met gamevrienden en mijn vrouw weet dat ik regelmatig op "een forum" dingen vraag of whatever.

Af en toe staat die eens te kijken van wtf zegt gij nu, maar ik mag hopen dat ge op een leeftijd zijt gekomen dat ge dat gewoon kunt aanvaarden van mekaar :p

Ik stel voor, indien het maandag weerbericht ons vertelt dat het goed weer zal zijn 13 juli, we het toch 13 juli doen.

En voor 7 september kunnen we nog steeds iets anders inplannen ook he. Eventueel een beer tasting of iets anders... of nog een bbq indien 13 juli niet kan doorgaan omwille van het slechte weer.

Wat denk je?
Klinkt goed. Alleja. Smaakt naar meer eigenlijk :rofl:

Ik stel voor om dit spel te spelen op de bbq:

"Screaming chicken blindfold and hitting people" is Mijn nieuw favoriet ding van 2024.

Ik kan ook 13 juli.

Zwarte leren vest en zwarte botinnes aan. Zwarte zonnebril op.
Op Google Maps een telefooncel beginnen zoeken voor extraction.

'Schat, wat doe jij nu?'

'Schat? 't Is Mr.Anderson voor u. Zebben mij nodig!'

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan