Indiana Jones and the Great Circle

Ik lees overal dat de nadruk hoegenaamd niet op de combat ligt dus op zich lijkt het mij geen ramp als die niet wauw is.
Nee klopt, daarom dat ik me er ook niet van laat afschrikken. Het puzzelen, de exploratie en het verhaal zijn nog 3 grote aspecten naast de combat en als die alle 3 goed zitten, dan mag het 4de iets minder zijn. In general zal dat nog altijd een goeie game zijn dan.

Nee klopt, daarom dat ik me er ook niet van laat afschrikken. Het puzzelen, de exploratie en het verhaal zijn nog 3 grote aspecten naast de combat en als die alle 3 goed zitten, dan mag het 4de iets minder zijn. In general zal dat nog altijd een goeie game zijn dan.
favorite-facts.gif

:p

Eerste indruk is alvast heel positief.
Ziet er grafisch heel mooi uit en haal gemakkelijk 120 fps met frame gen aan.
Qua gameplay is het rustig ook gemak met regelmatig de mogelijkheid de omgeving wat te verkennen om collectibles te vinden.

Troy Baker doet het trouwens uitstekend als Indiana Jones.

Eigenlijk moet ik de films nog eens zien want herinner er weinig van.

Zit er nu een paar uurtjes in. Net ff vast komen te zitten dus ga hierop afronden voor vandaag. Eerste indruk is dat de game wel vrij ok is. Doet qua quests denken aan de Robocop game van begin vh jaar voor mij. Heb me vooral gericht op de main quest en net het stuk gedaan waar je...
... de tombe van de reus moet zoeken. Dit vond ik tot nu toe wel het leukste deel omdat het wel vrij goed bij Indiana Jones past. Voor de rest is het toch vrij veel rondsluipen en vijanden vermijden. Op zich mag dat wel maar ik moet nu uit die tombe trachten te geraken en plots out of the blue zitten er overal troepen van Mussolini en ze ontwijken is hier echt wel moeilijk vind ik.

Alhoewel ik mij er mee amuseer voel ik mij wel wat geript door het feit dat er nog geen path tracing in de early release zit.
Die komt volgens een post op nvidia pas maandag met de officiële release.
Dit staat nergens aangegeven op hun steam pagina...
Vind ik wel niet kunnen naar hun consumenten toe die meer betalen om de game vroeger te kunnen spelen.
Zegt dan gewoon dat dit nog een beta versie is he...

Gisteren aan begonnen via gamepass. Ik keek op mijn uur na "even" wat gespeeld te hebben... was 4 uur 's morgens 😅 Heb de tijd niet zien voorbij gaan.

Man wat een spel. De sfeer, de setpieces, de voice-acting. Dit is voor mij de game van het jaar.
Moet er wel bijzeggen dat voor mensen die een hekel aan stealth en exploration hebben dat ze beter iets anders zoeken om te spelen want dit is geen actiegame a la Wolfenstein... achteraf hier niet komen zeuren.
Niet veel bugs tegengekomen tot nu behalve dan dat als je een vijand verslaat dat die soms een vreemde pose aanneemt... zoals een mannequin lol. Maar tegen da'k hem koop voor PS5 zal dat allemaal wel in orde zijn.

Terug
Bovenaan