Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga het niet kunnen spelenIk ga het net niet op RT Ultra kunnen spelen zo te zien![]()

Voor mij gaan ze een pixel mod moeten maken als ik hem wel kunnen spelen!! xDIk ga het net niet op RT Ultra kunnen spelen zo te zien.
Ge kunt toch makkelijk de goedkoopste gamepass versie via India ofzo nemen en dan 1 euro voor de upgrade betalen.problem solved. Gamepass gepakt voor een maand en voor 18 euro deze rap spelen vanaf 9/12.
Dan kopen op PS5 als hem uitkomt volgend jaar (tenzij de game echt slecht moest zijn).

Dat is idd het plan. En dan nog wat andere gamepass games ook. Ik kan veel op 1 maand dus 18 euros is echt dubbel niks voor mij.Er zijn idd andere opties mogelijk. Maar als zijn plan is om gewoon Indy binnen dit en een maand uit te spelen is €18 nu ook weer niet het einde van de wereld.

Wachten op de PS5 versie, ja... Ongeduldig, nee...Nog mensen die nu ongeduldig op de PS5-versie zullen wachten?

Vind dat altijd zo'n flauw minpunt. Repetitief is voor iedereen iets anders. Zelf wel curieus het te spelen.Wachten op de PS5 versie, ja... Ongeduldig, nee...
Wil em zeker spelen, ziet er wel fun uit, enkel wat schrik dat de combat me rap ga tegen steken, die ziet er niet waaw uit en lees en hoor te toch vaak dat deze repetitief wordt. Voor de rest ziet het er allemaal wel chill uit en verwacht dus ook gewoon een solid goeie game, geen hoogvlieger, maar wel goed.
Ja, ik ben ook nog altijd benieuwd, maar iets dat mij al opviel en waar ik zelf wat schrik voor heb is iets dat andere aankaarten als hun ervaring, dus ergens gaat het wel mogelijks een terecht gevoel zijn. Ook al is dat mss voor een ander niet het geval...Vind dat altijd zo'n flauw minpunt. Repetitief is voor iedereen iets anders. Zelf wel curieus het te spelen.

Ik lees overal dat de nadruk hoegenaamd niet op de combat ligt dus op zich lijkt het mij geen ramp als die niet wauw is.Wachten op de PS5 versie, ja... Ongeduldig, nee...
Wil em zeker spelen, ziet er wel fun uit, enkel wat schrik dat de combat me rap ga tegen steken, die ziet er niet waaw uit en lees en hoor te toch vaak dat deze repetitief wordt. Voor de rest ziet het er allemaal wel chill uit en verwacht dus ook gewoon een solid goeie game, geen hoogvlieger, maar wel goed.