Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Vind ik nu wel heel stevig. Jouw kinderen zijn dacht ik al wat ouder, maar voor mij zou dat betekenen dat ik mijn dochter amper zie. Hoe zit het met je vrouw, is zij dan de persoon die de kinderen bijstaat?Zoals al ontelbare keren hier verteld, is dit ongeveer mijn uurrooster:
4u30: opstaan
5u05: fiets/auto naar station (5u als ik zin heb om te wandelen en vlug genoeg doordoe)
5u15: trein naar Brussel
7u09: aankomst in Brussel-Centraal
7u17: aankomst op werk (te voet)
16u25: vertrekken op werk
16u39: trein naar Ieper
18u35: in Ieper
18u45: thuis
Ik heb er nog altijd geen enkele last van en het feit dat ik maar 4 dagen per week werk, helpt veel, maar weet wel dat er wss ooit wel een moment komt dat ik last zal hebben van vermoeidheid (ik ben nu nog een goeie slaper). Dan vraag ik wel om wat meer telewerk (nu 1 a 2 dagen per week), wat me wel gegund zal worden. Maar nu nog geen "misbruik" maken.
Belangrijk om op te merken is dat ik maar 4 dagen per week werk én dan nog eens 1 a 2 dagen per week telewerk. Ik ben dus "maar" 2 a 3 dagen zo lang weg van huis.Vind ik nu wel heel stevig. Jouw kinderen zijn dacht ik al wat ouder, maar voor mij zou dat betekenen dat ik mijn dochter amper zie. Hoe zit het met je vrouw, is zij dan de persoon die de kinderen bijstaat?
Dan kom je toch niet aan 6u slaap per nacht vermoed ik. Of moet zijn dat je goed kunt slapen op de trein.Zoals al ontelbare keren hier verteld, is dit ongeveer mijn uurrooster:
4u30: opstaan
5u05: fiets/auto naar station (5u als ik zin heb om te wandelen en vlug genoeg doordoe)
5u15: trein naar Brussel
7u09: aankomst in Brussel-Centraal
7u17: aankomst op werk (te voet)
16u25: vertrekken op werk
16u39: trein naar Ieper
18u35: in Ieper
18u45: thuis
Ik heb er nog altijd geen enkele last van en het feit dat ik maar 4 dagen per week werk, helpt veel, maar weet wel dat er wss ooit wel een moment komt dat ik last zal hebben van vermoeidheid (ik ben nu nog een goeie slaper). Dan vraag ik wel om wat meer telewerk (nu 1 a 2 dagen per week), wat me wel gegund zal worden. Maar nu nog geen "misbruik" maken.
Ik slaap al jarenlang maar iets minder dan 6 uur per nacht. Ben al van jongsafaan iemand geweest die weinig slaap nodig had (als kind/tiener was ik altijd rond 5 uur wakker, behalve toen ik uitging, dan was het rond 8-11 uurDan kom je toch niet aan 6u slaap per nacht vermoed ik. Of moet zijn dat je goed kunt slapen op de trein.
). 
logisch want ge kwam soms maar thuis tegen 5u(als kind/tiener was ik altijd rond 5 uur wakker, behalve toen ik uitging, dan was het rond 8-11 uur).