Shooter PC PS5 XBOX Immortals of Aveum

Ewel, ik wou het ook net posten. Was nog eens deze game aant opzoeken en zag nog nergens op google iets van reviews. Idd, meestal geen goed teken.

Edit: ik zie via google nu wel een paar sites die een review hebben gepost, MAAR als je dan naar de website gaat is het telkens error 404, dus reviews zijn weer offline gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal terecht. Het spel gaat ook review bombed worden omdat heel veel mensen de systeemeisen voor pc bijzonder belachelijk en totaal van de pot gerukt vinden, ook terecht ! En trouwens, als je ziet hoe Stalker 2 er uit ziet en welke systeemeisen daarvoor nodig zijn, dan kan ik al snel mijn conclusie trekken.
 
kben een beetje preach aan het zien, speelt op pc, speelt precies zeer vlot en lijkt wel funne gameplay.
 
Ik ga het ook eens kijken, mss valt het ondanks die systeemeisen wel mee of hebben ze bewust belachelijke systeemeisen bekend gemaakt (al weet ik niet waarom ze dat zouden doen).
 
Gisteren even gespeeld en I like it.
Grafisch had ik het precies iets beter verwacht maar de world building is echt fantastisch.
Performance valt gelukkig beter mee dan verwacht.
Op 1440p haal ik rond de 80 fps met alles op high op mijn rtx 3070 (wel dlss op performance).
Vandaag dagje verlof en wat verder spelen als ik baldurs gate even los kan laten.
 
Hoe meer ik er van zie, hoe meer ik ook zin heb om het te spelen eigenlijk. :D Eentje om tussen de grote kleppers door te spelen
 
Terug
Bovenaan