iMac (21.5 inch, Late 2013)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aniki

New member
iTrader: 100% (51/51)
Toestel in zeer goede staat.
Komt met Magic Mouse - Full wired Keyboard - Airport Express

Mac OS Catalina
Processor - 2.7 Ghz Quad-Core intel Core i5
Geheugen - 8gb 1600Mhz DDR3
1 Tb harde schijf (Geen SSD)

Als toestel opgestart is en uit Sluimer komt, kun je onmiddellijk aan de slag.
Opstart neemt wel wat tijd in gezien geen SSD.
Upgrade naar SSD is haalbaar voor iemand dit in zijn handen heeft. Let wel, je moet de glazen plaat en het scherm loskoppelen om dit te doen. Dat gaat mijn hoedje te boven.

Wat kan ik hier nog voor vragen?
 
Spijtig genoeg zeer weinig.
PITA om te upgraden (SSD/geheugen, glasplaat moet eraf en als ze knapt heb je dikke pech.

Dan zit je gelimiteerd op Catalina, wat wil zeggen dat er al sinds november vorig jaar geen security updates meer komen, en dat software providers zoals Microsoft niet toelaten de laatste versies van hun software te installeren (of zelfs helemaal niet meer, office 365 bijvoorbeeld werkt enkel op de laatste 3 MacOS versies en Catalina is nu reeds de 4de laatste).

En sinds Apple silicon is de prijs van de 4K 21.5" iMacs zodanig gezakt dat de oudere 1080p iMacs niet meer dan hobby projectjes meer zijn.

Ik vrees dat je met 100€ al blij mag zijn, alles erboven is een bonus.
De goedkoopste die je op de 2dehands sites staan zitten rond de 200€ en staan al weken/maanden te koop zonder geinteresseerden.
 
Bedankt voor de reply. Vrees inderdaad dat het die kant zal opgaan. Maar voor 100 doe ik die niet weg. Ga wel ergens een hobby projectje mee doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan