Ah potverdikke idd X3
Ik vind die wel niet lelijk
Inderdaad niet lelijk. En zoek nu eens foto's van de iX3
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah potverdikke idd X3
Ik vind die wel niet lelijk
.Mja ik ben ene rare op dat gebied, maar dat lijkt me ook weer zo een model wat gaat ‘groeien’ qua looks. Int begin lelijk en op den duur cava wel.Inderdaad niet lelijk. En zoek nu eens foto's van de iX3.
Geen facelift. Compleet nieuw model.
Dat is geen facelift, het is een nieuw modelAha verdekke. Ja dus 't was inderdaad de gefacelifte X3 dan.

Grijze, zwarte streep en grote zwarte spoiler? In Boortmeerbeek gespot daarstraksEn vandaag nog eens echt een specialleke gezien ( en gehoord...)
Jaguar Project 8. 1 of +-250 dus.
En jaguar doet veel verkeerd, maar het geluid van hun speciale modellen (project 7 ook) is echt fenomenaal!
Wij aan Planckendael, dus ja, dieGrijze, zwarte streep en grote zwarte spoiler? In Boortmeerbeek gespot daarstraks

Grijze, zwarte streep en grote zwarte spoiler? In Boortmeerbeek gespot daarstraks

Ik dacht ook eerst dat het een gepimpte johnycar was met een klakske in.
Tot Xiaomi afkwam met hun 1500pk, was het wel de recordhouder op Nürburgring voor 4-deurs... Het lijkt misschien allemaal maar wat tuning, maar dat ding is wel echt meer hardcore dan je zou denken. Ongeveer dezelfde rondetijd als 992 turbo S en 991 GT3...
Dat is het ook.Ik dacht ook eerst dat het een gepimpte johnycar was met een klakske in.
Toevallig deze week ook een gezien en tot nu toe dacht ik dus dat dat een marginale johnybak was. :')
Ook gezien, toch heel cool naar mijn mening
Toch nog uitgedaagd door een ICE.Deze ochtend ne Macan GTS tegenkomen. Schoon kleurke in zo'n donkerder zilver en prachtig geluid. Al blijft het wel een SUV natuurlijk en geen racemachine.
Meneer kon precies Tesla's niet goed verdragen of hij wou mij gewoon wat uitdagen. Ik heb hem voorgelaten en rustig mijn ding gedaan. Aan de lichten trok hij al een sprintje, maar ik negeerde het. Als hij de oprit van de snelweg naderde, begon die te weer vertragen. Ik kwam op een afstandje aangereden en hij was duidelijk aan het wachten op mij. Op de oprit trekt hij vol kot open tot 160km/h . Met 3/4e gas bleef ik aan z'n achterbumper kleven.
Ik kwam er even langs rechts naast hangen toen we terug 120km/h reden. Ik ging een duimpje geven voor het eargasm, maar de chauffeur keek niet. Zijn madam wel en die was erg boos
Ondertussen eens gezocht en dat ding is ook niet zo overdreven snel om wat te gaan uitdagen. 4.2s naar 100 en 17.1s 0-200 als ik de goeie info gevonden heb?