"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

IMG_5213.jpeg

Mercedes-AMG GT 63S met nummerplaat BRABUSSS oid.
Vermoedelijk dus zo een Brabus 930? Had een onwaarschijnlijk geluid bij.

Maak jezelf kenbaar;
Vanochtend op de snelweg een debadged Mercedes break gezien met nummerplaat BG. Inclusief protserig horloge die casual van onder de hemdsmouw van de chauffeur uitkwam. Rond de auto een zwerm schaarsgeklede dames in cabrio’s, vechtend om zijn aandacht.
Dat laatste bevat misschien een beetje dichterlijke vrijheid.

Gisteren iets vreemd gezien. Een donkergrijze sedan, ik dacht Audi, waarvan op het eerste gezicht de motorkap een stukje openstond. Toen hij verder reed, leek het echter op een soort paneel dat op de motorkap gemonteerd stond. Leek precies een zonnepaneel. Dan bleek er op de zijkant van de auto 'Politie' en de gekende strepen, te staan in nog iets donkerder grijs... Precies of het een ex-politiewagen was die gewoon in grijs herspoten was zonder de originele bestickering weg te doen.

Iemand een idee wat ik gespot heb ?

Gisteren iets vreemd gezien. Een donkergrijze sedan, ik dacht Audi, waarvan op het eerste gezicht de motorkap een stukje openstond. Toen hij verder reed, leek het echter op een soort paneel dat op de motorkap gemonteerd stond. Leek precies een zonnepaneel. Dan bleek er op de zijkant van de auto 'Politie' en de gekende strepen, te staan in nog iets donkerder grijs... Precies of het een ex-politiewagen was die gewoon in grijs herspoten was zonder de originele bestickering weg te doen.

Iemand een idee wat ik gespot heb ?
Wagen met ANPR-camera's? Zoals deze Octavia RS: https://taptoe.be/nieuwe-knight-rider-voor-politie/

Terug
Bovenaan